Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-01-22 15:24:11 följande:
    Jag passar på med tupplur nu när A har korttids helg, inget man får möjlighet till annars
    Nä det kan jag tänka mej Glad
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-01-22 16:05:32 följande:
    Vet att jag frågade för ett tag sen, men försöker igen, nån kanske har nåt tips
    Vill ha enfärgade turkosa panelgardiner till Ellas rum, nån som sett såna nånstans?
    vet inte riktigt vad för slagd turkos du har tänlt dej men här en
    http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?CategoryId=35419&ProductId=197369&ArticleId=853859#

hittade även dessa i petrol
    http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?CategoryId=35419&ProductId=200540&ArticleId=854752
  • Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-01-22 16:27:16 följande:
    Det är bara att ta fram en nål då
    Busbellan skrev 2011-01-22 16:28:34 följande:
    Ja, kanske ska göra det
    Hon lär ju be mig sluta ganska fort. Är ju van, har tagit ett antal hår med nål på mig själv under tonåren
    min mamma gjorde det på mej hemma när jag var 5, blev bara ett hål den gången Flört
  • Mamma till Simon
    lillronya skrev 2011-01-22 18:34:50 följande:
    Tur att det itne bara är jag som är livlös då.
    Nejdå ingen risk Flört 
  • Mamma till Simon
    lillronya skrev 2011-01-22 18:40:14 följande:
    Bra!
    Nu har vi ju käkat, myst i soffan till mamma MU och Pettson och findus med lördagsgodis.
    Då får man sitta här och kolla läget ett tag.
    vi hoppade bollibompa idag, åt kvällsmat mitt i det, sedan trillade ludvig med huvudet före in i soffbordet vilket resulterade i en lång stunds tröstande och stor bula. Men nu sitter killarna och tittar på tv och mumsar chips, Molly sitter ute i hallen och leker med 2 gamla foppatofflor
  • Mamma till Simon
    Zvartaliljan skrev 2011-01-22 18:56:44 följande:
    Här är jag lycklig att dagens olycka inte gick värre...syrran stod o lagade mat o tappade grytlocket i gjutjärn rätt ner i huvudet på Mateo men jag hann stoppa värsta smällen...blev ju dock själv rätt bränd på händerna men han verkar ha klarat sig bra och det är det viktigaste. Han har änglavakt den ungen med allt han råkar ut för...
    oj, tur att det inte gick värre
  • Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2011-01-22 20:22:17 följande:
    Men uff...ingen här?
    Sitter fortfarande och väntar på att Liam ska somna, är SÅÅÅÅÅ godis sugen nu.
    Passar på att slänga ut lite kläder på T så länge, så mycket nytt jag vill ha så nu måste jag få in lite pengar
    Jodå jag är här, men är inne på T och kollar mina auktioner som går ut imorgon, hoppas att de ökar lite till för jag vill också köpa massa nytt
  • Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2011-01-22 20:28:26 följande:
    Länge sen jag la ut på T nu, hur går det?
    Hoppas dom stiger lite då så du får in en massa pengar
    Tack, har nästan bara sommarkläder ute och det är ju lite tidigt för det så det går väl okej im man tänker på det.
  • Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2011-01-22 20:28:42 följande:
    Man får skriva det i tråden nu va?
    tror inte det
    Men du heter ju samma där Flört
  • Mamma till Simon
    lillronya skrev 2011-01-22 21:27:20 följande:
    Jobbigt när de har egna åsikter.
    A vill bara ha kortärmade tröjor på sej. HAr flera fina godbitar men max en gång i veckan får jag på henne en långärmad. Och snart är det vår och då används de ju inte...
    ängeln83 skrev 2011-01-22 21:22:06 följande:
    Sitter och trixar med bloggen i brist på annat, fyy vilken IT pucko jag är egentligen, men nu har jag äntligen lyckats få in en besöksräknare, alltid roligt att se om det är nån som läser eller om jag bara för dagbok för min egen del
    Tycker din blogg är jättefin!
    JAg hittade var jag kan se hur många gånger  min blogg visats per dag och det är intressant. Men jag har inte lagt in någon räknare.
    jag läser din troget varje dag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17