Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2011-01-24 17:40:19 följande:
    Absolut, ska fnula lite, den har legat i varukorgen på vagnen i typ flera månader nu så den används inte, men den är ju så fin när den ligger där
    Där ligger våran med Flört 
  • Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2011-01-24 17:51:55 följande:
    Ja nu när åkpåsen används så behövs ju ingen filt, kanske den kommer mer till användning till våren. Kom just på att vi faktiskt inte använder filtar alls, girly rainbow filten hänger över sängkanten och är fin
    ja men som du säger nu använder man ju åkpåse, tror nog filten blir bra att ha när det blir lite varmare ure
  • Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2011-01-25 16:35:55 följande:
    Tillbaka från Ica, fyyy så trist det är att handla mat, men nu är det ialla fall påfyllt igen.
    Idag var brevlådan alldeles full med paket, 4 paket från T/FB och ett stort ifrån Villervalla.
    Åh kul med paket, har var det också en hög i brevlådan samt en avi som jag tänkte åka hämta direkt mannen kommer hem
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2011-01-25 17:45:41 följande:
    Ja det har hänt tidigare att LLM har ringt mig om att det jag har beställt inte fanns, när det är många på sidan samtidigt så hänger inte alltid saldot med
    nää säg inte så
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-01-26 09:01:58 följande:
    Nej, det var inte farligt faktisk
    Bara mailat tre stycken (än så länge )
    jag kunde se kläderna på meandi sidan nyss, men nu är de borta igen.
    Vet inte om det var några måsten direkt Obestämd
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-01-26 09:17:30 följande:
    Nej, inga direkta måsten här heller, men jag vet jag kan ändra mig
    Hahaha det brukar jag med göra, slutar alltid med en hög räkning.
  • Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2011-01-26 09:54:07 följande:

Uff uff...nu när dom flesta paketen landat i lådan så är jag shopping sugen igen
    Är sugen på colibri muddisar och t-shirt. Men vilken storlek ska man ta på t-shirten om den ska passa till sommaren, Meja har 80 på tröjor och dom sitter precis, räcker det med 86 eller ska jag ta 92?

Köp denna tröjan, den är sååå fin och liten i storlek, ja eller iaf smal modell

• Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-01-26 10:02:37 följande:
    Den modellen är underbar!
    Men här tog vi samma stolek som i andra tröjor och den satt bra, men smal var den absolut
    Precis den är nog mer smal
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17