• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

vårens mössor passade inte alls min tjej 1-2 var precis för liten o 3-5 för stor. Men då borde ju 3-5 passa nu

• h80
    Preggi skrev 2010-09-11 14:46:27 följande:
    Hej, den är superfin till. Jag är kär i den kombon.. . M har den på min pres bild.. Kan lägga i BT om du vill..
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-11 14:20:10 följande:

Lite mage har jag allt fått va
    Vilken fin bebismage Hjärta
    åh ja, kan du inte göra det
  • h80
    Preggi skrev 2010-09-11 15:38:16 följande:
    Man kan ju inte låta bli när det är 30% på alla nyheter.. Blev visst lite lurvar och jackor och sånt..

Det är ju kul att spekulera.. Jag tror på mammans känsla.. Tycker att de flesta mammor gissar rätt..
    åh köpte du alla de lurvarna på matador? jag skickade dit en kompis, men när hon kom dit fanns bara partypink i rätt storlek
  • h80
    Buttelina skrev 2010-09-11 15:46:10 följande:
    inte så bara!! partypink är UNDERBAR

fiina bilder preggi så underbara barn som alltid <3

bubblis: vilken sööt mage du har! absolut en liten snopp därinne
    jo visst är den underbar, men det är ju aldrig fel med flera lurvar Tungan ute
  • h80
    Preggi skrev 2010-09-11 15:51:40 följande:
    Japp När var hon där? När jag var där första dagen fanns massor med lurv. Inte alla färger men de jag köpte och några fler. Ångrar lite att jag inte tog den lila med.. Partypink är ju helt fantastisk! Det är min favvo just nu..
    Buttelina skrev 2010-09-11 15:46:10 följande:
    inte så bara!! partypink är UNDERBAR

fiina bilder preggi så underbara barn som alltid <3

bubblis: vilken sööt mage du har! absolut en liten snopp därinne
    Tack gumman Hjärta
    hon var där första dagen, men på eftermiddagen. Sen var hon där en dag till (vet inte när) Hon är inte alls van vis danska kläder, men hon fick med sig partypink till min stora tjej o den lila overallen till min lila o en lila o en röd kik kid klänning. Så jag är egentligen nöjd.............meeeeen jag vill ju ha den blå/turkosa lurven också
  • h80

ååhh nu har jag lockat ner min kompis i danska barnklädesträsket (o lite annat)Glad hon hade visst hittat lite till sin lilla på matador oxå. Sitter o pratar med henne o hon ska på barnmässan (eller vad den heter) o undrar om det är nått hon ska kolla på till mig.........................Nova star Tungan ute

• h80
    Preggi skrev 2010-09-11 18:27:52 följande:
    Det fanns inget i Londonprintet. Jag frågade men hon sa att de inte tagit in det.
    Vad är du sugen på mer? Jag har hyfsad koll på vad som fanns igår iaf...
    fanns den turkosa lurven? (den som du har köpt) min kompis såg inga lurvar alls igår, men hon kan ju ha missat
  • h80
    Preggi skrev 2010-09-11 18:34:14 följande:
    Det hängde några enstaka lurvar kvar på junior. På baby fanns det ganska mkt.. Vilken strl är du ute efter?
    92
  • h80
    Kristyr skrev 2010-09-11 19:49:36 följande:
    har ju ingen bebis längre känns det som.. hon är ju stora tjejen nu.. 4 mån..
    ska du köpa kik kid klänningen till din tjej? Jag har köpt till min stora, men blev osäker på storlek till min lilla
  • h80
    Kristyr skrev 2010-09-11 19:54:21 följande:
    jag funderar på det..... men jag vet inte hur de är i stl. vad har du till din stora tjej och hur lång är hon?
    till min stora har jag 92 o hon är 87, min lilla 62cm, så jag funderar på 68 eller om man kan ta 74, hur stor är din?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17