-
Jag tror att den är finare. ser lite blek ut på bilden.ängeln83 skrev 2010-11-24 23:01:09 följande:Det hoppas jag också, gillar inte riktigt färgen på kantbanden heller, men jag ger den en chans
Låter bra det.Buttelina skrev 2010-11-24 23:04:29 följande:den är jättefin irl tycker jag
-
Nä, nu är det dags att knoppa här.
God natt!
-
God morgon!
Ser att ni pratar nya MOLO. Måste säga att jag inte än så länge är så imponerad. Vilda djuren kan funka, blommorna och kanske bondgården om den är klarare IRL. De där pärlorna ser bara konstiga ut tycker jag och det andra är murrigt. MEN jag vet ju av egen erfarenhet att man hinner ändra sig
-
Ocikatten- Vilka fina killar på dagiskorten! Visst är de väl lika dig? -
Ah, är dem där idag? Ja, det blir kul att se om de hittat något fintEverlonn skrev 2010-11-26 09:19:26 följande:Ska bli spännande att se vad Stormis och co kommer hem med från Katvig idag
*frulledags nu* -
Åh popcornen vill jag ha. Och det printet på första bilden och de andra två. Det kan nog bli dyrt ändåButtelina skrev 2010-11-26 09:47:37 följande:men åhh vad kommer det för fler leggings? popcornen var coola
-
Stormis och Smultron- Fin salgshopping!
-
God förmiddag!
Ser att ni pratar Campadre. Vet att en del haft otur med att sakerna inte funnits trots lagersaldo men jag har fått det jag skulle ha båda gånger jag har beställt. Det man bör veta är ju att de ofta har ett leveransdatum som ofta ligger senare och inte funkar som en vanlig webbutik. De beställer sakerna från leverantören tror jag (dvs de sitter inte på själva lagret). Vet att det brukar stå när varorna levereras. Kan ex vara beställning 1 dec men lev 15 dec
-
Ja, det är ju dåligt.jompa skrev 2010-11-28 10:53:17 följande:Ja så är det ju, men mina varor skulle komma i början på oktober stod det när jag beställde i september men de kom nu i november. Jag säger egentligen inget om det men då kan man gärna meddela om förseningen tycker jag. Och det lustiga tyckte jag var att när jag själv mailar dem i början på november att jag inte fått mina varor så kom ett mail några dagar senare att nu hade de precis skickat mina varor.
Men nu har jag skickat tillbaka dem och väntar bara på att mina pengar ska sättas tillbaka då kommer jag vara nöjd och belåten igen
Trist! Jag beställde en gång en sak som tagit slut och då erbjöd de mig något annat istället vilket jag inte ville ha. FIck vänta några dagar att få tillbaka pengar då. De andra gångerna har jag valt faktura just pga att slippa massa betalningsstrul då jag vet att flera andra haft det och fått vänta länge med att få tillbaka pengar. Trist när det inte funkar så bra.
-
God förmiddag!
Här verkar det lugnt