Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Godmorgon!

Är det bubbelbebis på gång!?!?! Va roligt!!!

HÄr är det söndag, ZUMBA time! Sen får jag nog städa lite här oxå...

I morgon ska jag ringa ÅsbuHus och be dom komma och titta på min ytterdärr... den går inte att stänga som den ska  Inte bara bra med nytt hus, ibland strular det även här...

080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3
    SmillaMilla skrev 2011-01-16 11:25:58 följande:
    Med tanke på att vi hade henne här för att hon inte sover på nötterna så har jag sovit massor. Alltså helt okej.
    Visst e de konstigt! Allt som funkar taskigt hemma funkar oftast kanon borta! Våra nattningar är fortf inte osm dom ska. Så fort vi är hos min mamma så somnar ungen på 5 minuter!
  • 1 och 1 är 3
    Buttelina skrev 2011-01-16 18:26:02 följande:
    säg att det kommit blod! man ska alltid ringa in när det kommit blod säger dom ju. man känner sig alltid dum när man ringer in om det inte är paniiiik liksom.

tom jag kände mig dum när jag ringde in som hade värkar var 3e minut som inte gjorde ont. hon frågade mig om jag kände att jag behövde alvedon.. nää tyckte jag, så då tyckte hon att jag kunde avvakta... men min mamma tvingade in mig och då var jag öppen 6-7cm och lillebror föddes 90min senare..

man ska aldrig känna sig dum utan det är dom som är dumma om dom inte tar dig på allvar
    fråga om det kan vara på gång och vad du ska vara uppmärksam på. ha lite sex om du orkar
    Å till mej sa dom att om jag kunde vänta hemma en stund till så skulle jag de.. jag hade ju nästan 10 minuter mellan värkarna.. men dom gjorde sååå ont. Jag åkte in och va öppen 8 cm Förvånad
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2011-01-16 18:42:12 följande:
    Hmmm sitter här och funderar på hur jag alls vågat föda sex barn med mina idiotförlossningar?
    Varför i hela friden har ni så få barn när de bara ploppar ut sådär på ingen tid?
    För att jag vet att jag inte orkar med att ha hand om mer än en unge... Jag hade fått nervsammanbrott om båda, alla tre eller ja.... tom alla fem haft en dålig dag samtidigt!
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2011-01-16 18:46:44 följande:
    Men då kunde de ju komma hit så jag kunde ge de lite stryk.
    Jo, det är sant... men dom där jobbiga nattningarna.... vägra duscha bråket... Asa ut allt och inte plocka undan... Repa pappas baslåda.... ja du vet, alla dom sakerna blir ju dubbelt så tuffa..... Man ska aldrig säja ldrig men dom tankarna är långt borta.... VÄLDIGT långt borta!

Fast jag e ju faktiskt bara 25.....
  • 1 och 1 är 3
    SmillaMilla skrev 2011-01-17 08:48:53 följande:
    God morgon!

Säger här också, lycka till Råååsa bubblan! Tänker på dig i dag!

Själv sitter jag hemma med magsjuka o huvudvärk. Kanske man skulle shoppa lite. Men jag har fortfarande inte fått svar från ajabaja om softshelljackan finns. Beställde ju i onsdags och betalade direkt. Meilade i lördags o frågade om den fanns. Men inte ett ord mer än en orderbekräftelse.
    Usch och fy! Jag har redan ställt in mej på att jag kommer behöva va hemam i slutet av veckan... T har inte varit på dagis på 5 veckor och ska dit på onsdag, dom har magsjuka i huset så jag antar att hennes immunförsvar inte är det bästa... Kanske lite negativ men om jag förväntar mej de värsta så kanske vi klarar oss

Krya på dej!!!
  • 1 och 1 är 3

Tjejer, om man har avslut på söndag... bisst borde man fått undan dom 37 paketen till nästa söndag och kan ha en omgång då oxå.... Drömmer

Jag börjar få lite blodad tand nu

• 1 och 1 är 3
    SmillaMilla skrev 2011-01-17 17:47:51 följande:
    Den ser jätte fin ut! Tvekade mellan en molo och en minikånken, här blev det dock en minikånken, men kanske hon skulle ha en till
    T har en helt underbar Puma väska, fast jag är faktiskt inne på en mini kånken bara för nostalgins skull, jag har ju haft en sån... Drömmer
  • 1 och 1 är 3
    SmillaMilla skrev 2011-01-17 18:08:42 följande:
    ja och då måste man ju lyssna på dem Min sambo vägrar regnbågen, girlyrainbow har jag dock inte hört något om.
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-17 17:52:11 följande:
    T har en helt underbar Puma väska, fast jag är faktiskt inne på en mini kånken bara för nostalgins skull, jag har ju haft en sån... Drömmer
    Och superpraktisk är den, med sittunderlägg i väskan, perfekt för dagisutflykterna.
    Kanske ska ta en funderare till då. Mannen i detta hushåller tycker dock att vi har för många väskor... Men T har ju faktiskt bara en som är hennes...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17