Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Verkar prata med mig själv här så jag kanske ska glida och shoppa ngt, en dockhus suit eller nåt annat fint

Ska tydligen ha barn i November......
  • ChokladMoshin
    Saraia skrev 2010-08-31 17:16:02 följande:
    jaaa du måste fråga ang kön - annars e jag spekulant på lite suits kanske! har ju köpt en del men inte fullt så många som du
    Hihi, ja jag måste ju kolla. Han verkade så säker sist men man vet ju aldrig förrän dom tittar ut ändå
    Många suits är det här nu. Kommer 3 till med posten i veckan.
  • ChokladMoshin
    Saraia skrev 2010-08-31 17:28:07 följande:
    mmm va härligt m suits!!! här har det bara blivit girly rainbow rådjur o kyclingar än så länge... men mer lär det bli!
    Har dom också, sååå fina. Vill ha ngt mer i rådjuren.
  • ChokladMoshin
    solouniko skrev 2010-08-31 22:04:16 följande:
    Du, spara lite 56or till mig sen va
    Näe......
  • ChokladMoshin
    Busbellan skrev 2010-09-01 21:26:24 följande:
    Ja, ja vi får väl se om de funkar, tror nog jag kan få tillbaka det jag betalade för dem annars.
    Gav 199 och de är nya
    Borde funka fint. Min son är nu 123 cm och har precis hoppat över till 122/128.

Men det är ju så olika för min dotter på 105 cm har 98/104 och dom är fortf. lååååånga på henne.
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2010-09-02 19:02:31 följande:
    Hej i tråden!

Vad händer här?

Jag sitter och funderar på vilka vändningar det kan vara i livet.
    Min ensamma och utstötta 16-åring har nu blivit en tös med både pojkvän och mängder av vänner.
    Vad hände liksom?
    Hon fick inte köra ner till byn idag eftersom hon inte kände sej frisk. Vad hände då? Jo det står en till a-traktor här på gården med ett gäng killar i och där ute har de hängt nu i över en timme.

Roligt men jobbigt i mammahjärtat att inse att jag inte längre är hennes enda bästis.
    Härligt att hon fått pojkvän och en bunt kompisar, kommer ihåg hur dåligt hon mådde innan.
    Men förstår mammahjärtat också, kram!!
  • ChokladMoshin
    stökmamma skrev 2010-09-02 22:51:02 följande:
    Förvånad
    den säljaren är nog nöjd
    Ja, eller hur.
  • ChokladMoshin

Gomorron i tråden

Lämnade killen i skolan med badkläder, dom ska bada på utomhus badet i denna  blåst........Brrrrrrrr säger jag bara.
    Måste nog värma mig med lite morgon shopping. Får nog bli nån ny väska från Jujube till mig för en gångs skull

Ha en bra dag alla.

• ChokladMoshin
    jacao skrev 2010-09-03 09:24:59 följande:
    Nu behöver jag lite hjälp  

Vilken strl på den här klänningen till en tjej som är ca 102-103 cm lång, räcker 98/104? Det måste det väl göra?

www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=50068
    Supersvårt.
    Provade den modellen i 98/104 till min tjej på 104-105 och den är perfekt i längden men fört kort i ärmarna.
    Storleken större blir lagom i ärmar men för lång. Men min tjej är lite kraftigare så den sitter ju lite tight bak över ryggen också.
    Maila butiken om mått på ärmarna är mitt tips.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17