Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

nettan1016 skrev 2010-04-15 13:05:50 följande:
    Usch. Nu blir jag lite nere . Mannen skulle komma hem ikväll från en veckas jobb i Ungern och nu stänger dom flygplatserna i Sverige pga det rackarns askmolnet från Island. Jag blir så trött, alltid är det något. Ville ha hem honom några dagar för att på måndag åker han till Tyskland och blir borta till torsdag. Blä för vulkaner.
    Usch, din stackare! Jag gnäller för att maken är borta två dagar.
    Hoppas verkligen flygen går i morgon för då ska min man komma hem.
  • Ocikatten

Lillronya: Vilka fina kids i BT!! De ser verkligen ut som busfrön...

SmillaMilla: Om du har en NS WCT-jacka o en lurv som behöver flytta när Anton vuxit ur dem så finns här ett hem!

• Ocikatten
    SmillaMilla skrev 2010-04-15 17:13:15 följande:
    hihi visst är de fina
    Supersnygga! Är sugen på WCTn men har haft otur med lite noppor på byxorna så det blir nog inget köp. De har ju en kanonsygg svettis-tröja med som lockar!
    En lurv har hittat hit fast i grönt.
    h80 skrev 2010-04-15 17:13:18 följande:
    Jippie idag kom mitt paket från BoR
    Vad bidde det?? *nyfiken som alltid*
  • Ocikatten
    SmillaMilla skrev 2010-04-15 17:17:20 följande:
    Jag älskar ns, tror vi har allt nu Fick senast i dag ett par harems byxor. Sååå coola.
    Jag bangar harem, tycker det är lite mycket tjejstuk på årets upplaga. *hukar mig*
    Men har annars jeans, safari, chinos, shorts, WCT, hood och mössor såklart!
  • Ocikatten
    Åh vad fina grejor! Vi beställde även en hummel zipjacka men den var för liten.

Förstår ni som ÄLSKAR era mössor, jag är nykär i en Frithiof-mössa som Henric fått...
  • Ocikatten
    SmillaMilla skrev 2010-04-15 18:37:41 följande:
    Behöver nu lite ot hjälp.Anton har nu ont i magen för andra dagen i rad. Det kommer som attacker/kramper. Därimellan är han frisk, men trött. Behöver man kolla upp det?
    Går det över om ni masserar? Tänkte om det är gaser i magen, kan göra JÄKLIGT ont men brukar släppa lite om man gör cirklar eller I L U massage.
  • Ocikatten
    SmillaMilla skrev 2010-04-15 19:34:12 följande:
    Han har ofta proeblem med magen o vi masserar för fullt egentligen varje dag, men nu funkar det inte. Han kan precis peka på var de gör ont. Liksom ovanför naveln. Kommer med jämna mellanrum.
    Hmm... Det där låter ju inte bra, då hade jag nog ringt sjukvårdsupplysningen och frågat!
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-04-15 19:42:37 följande:
    Vad blidde det?
    Har en god vän som får en flicka nu i slutet av april så det blev girly rainbow i sommarsuit! Är ju trevligt att ge bort när det är halva priset...
    SmillaMilla skrev 2010-04-15 19:43:15 följande:
    ja får se hur det är i morgon. Har ju två sjuka barn till hemma. en som är dunderförkyld och ont i öronen (men ingen feber), en med hög feber o inget annat, och anton med ont i magen. Skall kanske säga att sambon är på jobb också
    Fasikens vilken sjukstuga ni har!! Krya på er allihopa och hoppas sambon kommer hem snart och hjälper dig.
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-04-15 20:49:15 följande:
    Attans vad ni shoppar ikväll! Hur mycket jag än letar där så hittar jag inget jag måste ha.
    Tur för dig ju!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17