Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Jag lade två beställningar hos Zillstar, mailade och frågade om det gick bra att samfrakta och hon svarade inom tio minuter att det gick bra så jag antar att allt jag beställt finns trots det inte kommit någon mer orderbekräftelse?!?!

• Ocikatten
    Tjollabolla skrev 2010-04-17 07:59:10 följande:
    Godmorgon!Gaah har hittat den finaste finaste sommarsuiten till Lia!!!www.prinsesserogpirater.dk/shop/hummel-heldra...Helt underbar ju!Undrar hur ni har gjort med era Zillstar beställningar? Jag har inte fått nån bekräftelse på att allt fanns. Har ni fått det? Tror ni det räcker med att man betalar på Tisdag?
    Superfin!! Gillar lila!

Jag har betalt min Zillstar-beställning, hon sa ju inget i mailet när jag frågade om det gick bra att samfrakta så då antog jag att allt fanns... {#lang_emotions_undecided}
  • Ocikatten
    SmillaMilla skrev 2010-04-17 08:33:50 följande:
    God morgon!Jag blir galen på min stora son. Han biter på alla tröjor. Uppe vid halsen på dem. VAD skall man göra? De blir ju så himla fula.
    Hur gammal är din son? Marcus här gör likadant... *suck* Oftast när han tittar på TV, har försökt säga åt honom, ge honom en snutte att tugga på men han verkar inte vara "medveten" om att han gör det så jag hoppas ju på att han växer ifrån det?!?!
  • Ocikatten
    Mawe123 skrev 2010-04-17 21:09:19 följande:
    Tipsar lite om dessa OT byxor, har själv köpt och nyss fått hem - och de är verkligen jätte fina =) och traktor tokige sonen blev överlycklig!www.tradera.com/REA-50-37-Kameleont-NY-velour...
    Hur var de i storleken??

Har lagt in bild på invigningen av vår första lurv i BT!
    Det var lite kallt idag och passade utmärkt under skaljacka. Nu till min fråga, jag är inte så bra på färgmatchning - kan man ha den lurven till skaljackan?!? {#lang_emotions_undecided}
  • Ocikatten
    Mawe123 skrev 2010-04-17 21:54:36 följande:
    De är normala i storleken, ganska långa ben, absolut inte små, såååå fina =)
    Då kanske man ska slå till!
  • Ocikatten
    Greksmurfen skrev 2010-04-17 22:09:08 följande:
     i kaneleon suti så har maxen frtfrande stl 74 =O.... å han har ju 86-92 nu=) så kameleon e lite större=)
    Ja, ja, är det för stort får det hänga till hösten och är det för litet får lillebror lite nya plagg!
  • Ocikatten

Jag har inte lyckats få Marcus att fastna för Mora Träsk ännu, men det kommer kanske?? Som ni säger så är det ju nostalgi för en själv...
    Kommer ihåg att vi lantisar fick åka ner till byn för att få titta - det var spännande!

Här har vi äntligen fått hem pappa/maken i huset och slappar idag. Blir lite blåbärspaj till fikat för att fira hemkomsten.

• Ocikatten

Busbellan: Underbara ungar i BT!! Här är det oxå sandlådan som gäller dagarna i ända, varierar hemmaplan med lekplatsen. Vilken fin tröja med bilar August har på sig när han sussar, var kommer den ifrån?? *nyfiken*

• Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-04-18 21:18:34 följande:
    Tack Här blir det mest sandlådan hemma, eftersom vi har staket, annars får jag bara jaga August Pyjamasen är från.....och nu skulle jag skrivit det, men namnet ramlade ur minnet tror jag .-Dhomesale märke som inte finns längre, hjälp mig nu
    Jo, jag föredrar oxå hemma för den ena lekplatsen är inte inhägnad och då har jag två som springer på varsitt håll... Och en rutschkana som har en stege upp som är helt omöjlig att klara innan 6-års åldern - dvs här blir det inget gäddhäng!
    Snygg pyjamas i vilket fall som helst!
    Dåligt minne finns det gott om här med...
    stökmamma skrev 2010-04-18 21:20:57 följande:
    Dunnis
    Och tackar så mycket!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17