Inlägg från: AnnaFreja |Visa alla inlägg
  • AnnaFreja

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Simons mamma: var har du köpt den där fina duns veloursuiten?

• AnnaFreja
    Mamma till Simon skrev 2011-01-29 16:27:05 följande:
    www.madeforkids.se/duns-sweden/618-zipfront-s... 
    finns bara 92 kvar, det är det molly har.
    Behövde bara vika upp mudden och hon är ju bara 76cm så den är liten i storlek
    Jaha, det är ju min tös med. 76 cm alltså. Sugen på en klänning också. Är det också sådär pyttesmå i storlek?
  • AnnaFreja
    Kristyr skrev 2011-01-29 21:47:22 följande:
    Åhh sur på FB, trodde att inte allt syntes. Att det som syntes vara bara det som låg på min sida.. men tji fick jag.. Under toppnyheter publiceras massor med "dumt"... Kräks
    Jag vet. Inget roligt när mina kollegor på jobbet diskuterade vilka kläder jag sålde på fikarasten liksom :(.
  • AnnaFreja

Är det någon som vet om det finns nån shop som har kvar klänning/body /tröja i 74/80 eller 80/86 i Mjau printet. Har kommit på för sent att jag verkligen gillar det.

• AnnaFreja

Tjollabolla: måste få fråga. Har sett din dotter i bildtråden med en jättefin dockvagn i trä. Vart kommer den ifrån? Skulle så gärna vilja ge min dotter en sån till ettårsdagen :)

• AnnaFreja
    Kristyr skrev 2011-02-04 12:09:53 följande:
    blääääääää...............Kräks 
    Köpte en klänning i vår FB grupp En pop klänning..

KUL! när jag får den är den full med fläckar och gråsolkig på hela framsidan. Tror jag aldrig har haft ett så fläckigt plagg.. Hatar fläckar!! Kräks

Tycker att man borde skriva det....i annonsen... 100 spänn lixom... Gråter
    Nej fy vad trist. Jag har råkat ut för massa sånt på Tradera, men klarat mig bra på fb-sidorna. Jag hatar verkligen fläckar, särskilt när mina barn inte gjort de själv och ogillar också köpare som inte synar innan försäljning. Visst kan alla missa någon liten fläck, men det får ju finnas gränser.
  • AnnaFreja

Är det någon som vet var man kan köpa lurv i party pink färgen i 86, 92 el. 98?

• AnnaFreja

Vet att det är lite OT men är det någon som vet om det finns någon shop som har moonkids vårkollektion som har någon rabatt på det? Har blivit helt såld på den.

• AnnaFreja

Hej! Vilken färg är snyggast: de rosa/orange eller blå/blå från vårens kollektion?

• AnnaFreja
    Lilla Ego 07 skrev 2011-03-23 12:41:16 följande:
    Nu har jag varit där. Det fanns en liten skrutt på 3,2 centimeter där inne Glad

Sen så skulle vi boka upp det riktiga ultraljudet samt vanlig barnmorske tid. Hon började föreslå slutet på maj och då sa jag direkt att det blir nog svårt det för då ska jag antagligen på salg Tyst Hon skrattade och gav mig tiden 18 maj nu för det stora ultraljudet. Så nu jävlar får salgen inte börja just den dagen!
    Grattis. Vad kul :). Din lilla är ganska stor nu eller hur?
  • AnnaFreja
    Lilla Ego 07 skrev 2011-03-23 20:50:46 följande:
    Nja, stor o stor vette sjutton. Ett litet monster på 21 månader typ, med betoning på litetGlad Hon är så go den lilla rackarungen alltså just nu! Förutom att hon har ärvt mitt humör gånger tio tyvärr...men hon lär sig så mycket hela tiden och kan och ska göra allt som storebror gör. Idag klättrade hon själv upp för stegen till våningsängen, det är ju ändå inte jättelätt .... Glad Ska lägga in en bild på mina troll som jag tog häromdagen, de va länge sen nu.

Men för att svara på din fråga. Har en son som fyller 4 sista april och dottern blir 2 första juli. Bebben är beräknad till 15 oktober än så länge.
    Då blir det intensivt till hösten då. Hihi. Såg barnen i bildtråden. Jättesöta.
  • AnnaFreja

Jag är ju inte jätteaktiv här , men slänger ändå in en bild på min lilla nyblivna ettåring i bildtråden.

• AnnaFreja

Tjollabolla: vad gullig din tjej är som går och läser tidningen. Såg väldans seriös ut.

Såg förresten kombon med poetryprintet som du tipsade mig om på fb. Har faktiskt inga rosa leggings till henne nu :-O

Är det någon som vet när det brukar det vara katvig, småfolk och molosalg?

• AnnaFreja

Jag köpte just en rosa småfolksjacka på smallkids till min tjej. Är det den ni pratar om?

• AnnaFreja

Äsch, nu ser jag att alla storlekar är slut. Jag hann säkert inte ens beställa innan de tog slut :(

• AnnaFreja
    Tjollabolla skrev 2011-04-13 20:47:41 följande:
    UScha ja jag har oxå panik över detta.... Vet inte var jag ska göra av alla kläder och jag vill ju sååååå gärna åka på salg, men går det inte att sälja så blir det ingen salg för mig

Godkväll i tråden!
    Varför kan du inte sälja? Tradera går ju inte bra, men nåt får man ju för det i alla fall.

Jag la ut så mycket jag orkade för 1 krona och mer ska upp också. Det ligger drivor med barnkläder här hemma. Det funkar ju med en krona, vissa går dåligt, men andra bra och så vet man att man blir av med kläderna och slipper se de igen.
  • AnnaFreja
    h80 skrev 2011-04-30 14:20:49 följande:
    totalt OT (leer kanske inte, eftersom det handlar om att få ihop pengar till salgen Glad ). Vi ska ha klädbytardag/klädloppis på öf o jag funderar på vad man ska ta med för kläder? O hur sätter man priser? Ska man bara ta med hm/lidex osv eller tror ni det funkar med danska kläder också?
    Jag tror på låga priser. 10-20 kronor per plagg. Så brukar det vara på klädbytardagarna här i stan i alla fall. Det brukar vara svårt att sälja plagg som är under 80 i storlek, är min erfarenhet.
  • AnnaFreja

Nu har jag också beställt från ajabaja. Blev alldeles för mkt ;). Jag har dock inte fått något bekräftelsebrev via mailen. Tog det ett tag för er också?

• AnnaFreja

Blev stjärnor för mig också. Någon som vet hur den klänningen är i storlek?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17