Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Simons mamma: var har du köpt den där fina duns veloursuiten?
Simons mamma: var har du köpt den där fina duns veloursuiten?

Är det någon som vet om det finns nån shop som har kvar klänning/body /tröja i 74/80 eller 80/86 i Mjau printet. Har kommit på för sent att jag verkligen gillar det.
Tjollabolla: måste få fråga. Har sett din dotter i bildtråden med en jättefin dockvagn i trä. Vart kommer den ifrån? Skulle så gärna vilja ge min dotter en sån till ettårsdagen :)

Är det någon som vet var man kan köpa lurv i party pink färgen i 86, 92 el. 98?
Vet att det är lite OT men är det någon som vet om det finns någon shop som har moonkids vårkollektion som har någon rabatt på det? Har blivit helt såld på den.
Hej! Vilken färg är snyggast: de rosa/orange eller blå/blå från vårens kollektion?

Hon skrattade och gav mig tiden 18 maj nu för det stora ultraljudet. Så nu jävlar får salgen inte börja just den dagen!
Hon är så go den lilla rackarungen alltså just nu! Förutom att hon har ärvt mitt humör gånger tio tyvärr...men hon lär sig så mycket hela tiden och kan och ska göra allt som storebror gör. Idag klättrade hon själv upp för stegen till våningsängen, det är ju ändå inte jättelätt ....
Ska lägga in en bild på mina troll som jag tog häromdagen, de va länge sen nu.Jag är ju inte jätteaktiv här , men slänger ändå in en bild på min lilla nyblivna ettåring i bildtråden.
Tjollabolla: vad gullig din tjej är som går och läser tidningen. Såg väldans seriös ut.
Såg förresten kombon med poetryprintet som du tipsade mig om på fb. Har faktiskt inga rosa leggings till henne nu :-O
Är det någon som vet när det brukar det vara katvig, småfolk och molosalg?
Jag köpte just en rosa småfolksjacka på smallkids till min tjej. Är det den ni pratar om?
Äsch, nu ser jag att alla storlekar är slut. Jag hann säkert inte ens beställa innan de tog slut :(
). Vi ska ha klädbytardag/klädloppis på öf o jag funderar på vad man ska ta med för kläder? O hur sätter man priser? Ska man bara ta med hm/lidex osv eller tror ni det funkar med danska kläder också?Nu har jag också beställt från ajabaja. Blev alldeles för mkt ;). Jag har dock inte fått något bekräftelsebrev via mailen. Tog det ett tag för er också?
Blev stjärnor för mig också. Någon som vet hur den klänningen är i storlek?