Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Jen80 skrev 2010-04-11 11:31:08 följande:
    Men åååh, va fina! Och Mini Rodinis nya kollektion är såååå fin! Vill ha en massa. Här har jag dock STORT köp-stopp, men kunde inte låta bli lite av Kappahls nya Vintage-kollektion igår. En underbart gulligt lite förkläde till Avawww.kappahl.com/ProductImages/KAW_328682_F_2....Trodde först det var en klänning och tyckte sådär, men det var ett förkläde och helt plötsligt blev det sååå fint! Ska köpa nån fin krok från Rice och hänga det i hennes rum vid hennes lilla kök .Sen blev det ävenwww.kappahl.com/ProductImages/KAW_319673_F_2....www.kappahl.com/ProductImages/KAW_329060_F_2....Och ett litet linne/tunika till som inte finns med på deras sida. Mycket finare kläder i verkligheten än på bilderna!
    åhhh kappahlkläderna är sååå fina!! älskar dom!
    Tindrisen03 skrev 2010-04-11 11:58:15 följande:
    Ni som har provat och sålt lite på FB, ger det liknande priser som på Tradera? Bättre, sämre? Det är kanske trots allt inte lika många som ser det där eller är skillnaden inte större än avgiften man får betala på Tradera?
    värt att testa för det tar bara några minuter att lägga upp allt och det är gratis. det man slipper lägga upp på t är bara skönt jag har sålt hmm 5 av 10 plagg typ på facebook. man behöver ju inte sälja till underpris. förhandla är bra
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2010-04-11 11:59:28 följande:
    Jag hade gärna kollat åt dig, men jag kommer inte åka dit på ett tag. Får se om det blir en sväng nästa månad och isf kan jag höra av mig till dig om vill att jag ska se då. Har nog inte varit sen jag handlade åt dig.. eller kanske en gång efter det... så det är inte ås ofta jag åker dit även att vi bara har 5 mil.
    oj vad sällan du är där hehe du är så snäll
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2010-04-11 13:01:02 följande:
    jo det finns chans, det e ju från alla pop affärerna som kommer in ibland e det nytt å ibland e det från andra säsonger=),å iböand e det andra handssortering.... så blandat..men de hade fortfarade inte fått leveransen så blev inget kosta.....
    åh vad kul att åka dit då efter dom fått lev
    Jen80 skrev 2010-04-11 13:06:00 följande:
    Ja, det är jättesällan! Och när vi väl åker dit så tänker jag att det inte ska dröja så länge till nästa gång. yckas alltid fynda nåt fint! Som sist hittade jag en fin vinterjacka från Tiger till mig. Kostade 600 kr och hade kostat nästan 3000 kr har jag för mig. Den har jag haft hela vintern och är såå nöjd med den. Riktigt fynd!
    oj ja det var verkligen ett fynd!!
  • Buttelina
    Smileycat skrev 2010-04-11 19:32:50 följande:
    Tjejer.. nu behöver jag lite tips.. Hade rosa fix jackan till den äldsta tjejen här, men den var för stor, så jag var tvungen att byta den nu.. Och såklart fanns ingen rosa i 104 så nu kommer hon bli besviken men jag valde en turkos.. SÅ tja.. nu behövs nya mössor o matcha med Har en massa rosa för hon har andra rosa jackor men vad passar till en turkos skaljacka? Mösstips? kansek vantar eller så oxå? behöver inte vara danskt heller..
    villervallas mössa och vantar
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2010-04-11 17:32:26 följande:
    Jag tycker den var jätte söt =)
    jag håller med dig en riktigt fin klänning !
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2010-04-11 20:11:00 följande:
    hejhej tjejer...har ett litet förslag för att göra försäljningen på fb lättare, vad tror ni att vi alltid skriver ut lägsta bud pris i beskrivningen??då vet ju folk vad de kan buda för mga väntar nog eftersom de vinte vet vad de vill ge å vill inte ge skambud heller??Lr har ni andra tips??
    ja minsta pris är bra om man skriver ut! ett minsta pris och ett slå till pris!!. vid slåtill pris är varan såld direkt. som ett köpnu
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2010-04-11 20:17:03 följande:
    men då skriver jag till det i sidnoteringen att man skall ha med ett lägsta pris och ett köp nu pris på sina varor så tror jag med att det går mer smidigt=).. hmm blir svårt för en själv med=P... men viss prutförmån finns ju nästan alltid typ inkl exl pp =P
    precis men då vet man i alla fall var läget ligger ungefär
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2010-04-11 20:17:56 följande:
    ÅHHHHHHHHH fyyyyyy butte visa den =S.....hade lätt tagit den t maxen ju stl 92 å allt =(.. men får verkligen inte handla mer nu ...STYGG BUTTE
    sorry
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17