Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-09-01 20:18:53 följande:
    Måste göra ett lite OT tips
    Köpte de här idag, såååå fin modell, passar utmärkt i alla fall till smalisar
    www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=8...
    de har jag kollat på flera gånger...de är såååååå snygga!
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2010-09-01 20:26:12 följande:
    KÖP!!
    stökmamma skrev 2010-09-01 20:21:29 följande:
    ännu en sak vi ska akta oss för
    Ja, alla barn går nog inte i dem skulle jag tro
    Jag behövde bara dra in resåren i midjan 3 hål på Ella, och det är inte mycket när det gäller henne
    hon är för kort och tjock Glad
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2010-09-01 20:40:33 följande:
    Ja, då är det nog inte rätt modell
    nepp det är det inte, för annars hade jag köpt dem för längesedan Flört
    men måste titta på dem varje gång jag är på Lindex
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2010-09-01 21:22:57 följande:
    Jag tror Wilma Ängelholm är på gång på T ikväll, jag var ju tvungen att köpa ett par me&i canvas byxor av henne, har ju aldrig testat dem som alla pratar så gott om.
    Nån som vet hur de är i storlek. Hoppas 110/116 funkar till A som är 116 cm lång, han har ganska korta ben
    ludvig har 110/116 på sina och han är väl ca 105cm
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2010-09-01 21:26:24 följande:
    Ja, ja vi får väl se om de funkar, tror nog jag kan få tillbaka det jag betalade för dem annars.
    Gav 199 och de är nya
    ja de är ju stora på han men inte jättestora, men har han korta ben kan det ju funka
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    röstar på denna
    http://www.babyshop.se/data/product/images/L/5509_2010615164052265135.jpg
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Mawe123 skrev 2010-09-04 09:38:13 följande:
    Många som skriver att de vill att FB gruppen ska vara stängd, jag håller med dem, vad tycker ni, kommentera gärna på FB sidan.
    Vet att det är många som vill att den ska vara öppen också -då jag har blivit motargumenterad förrut Drömmer så in och tyck till !
    vad blir det för skillnad egentligen mer än att ens fb-vänner inte kan se vad man skriver??
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Mawe123 skrev 2010-09-04 09:46:18 följande:
    Jag vet inte riktigt, man måste ansöka om medlemskap tror jag.. men jag kan detta med FB så dåligt..

Jag gillar bara inte själv kommentarer från vänner som inte delar mitt klädintresse.. och är för lat för att orka skapa en till fb användare för att skriva anonymt, så jag har valt att oftast inboxa eller chatta när jag gjort affärer, men nu i veckan blev det en lång diskussion om detta där många tyckte att det inte var okej..

Därför tycker jag att för min del skulle en stängd grupp vara perfekt, gillar ju att göra affärer på FB och tycker det skulle kännas trist att gå tillbaka till att bara använda T och TS.
    ok, ja jag har inget problem med att den är öppen...är ju fler som kan buda på ens saker om den är öppen
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17