Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mårning!

LPL har fått nya katvigar, men de kanske ni redan kikat på igår?

Så himla sugen på en ny overall till Bubblis, vill ha en ny tjusig Molo Tungan ute

På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2010-07-31 10:30:03 följande:
    LPL har fått in lite katvig i alla fall, men inga ränder
    Jag vill ju ha ränder!
    vill åxå ha ränder!! Fick höra att lila/gul inte kommer i filt, fy tusan ve deppigt   den skulle ju bebisen få..
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2010-07-31 10:30:46 följande:
    Du har inte en röd jacka till salu Drömmer
    kanske, vi måste testa den först   ska se om vi orkar o hinner idag, har ju regnat in i vanlig ordning i natt *massa kul pyssel*  Kräks
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2010-07-31 10:34:07 följande:
    Ja, lila/gult måste vi ha här!
    Mmmm...  Tror det kan vara en av Katvigs finaste combosar faktiskt, lila/gröna är ju enormt fin med lila/gul slår dem nog
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2010-07-31 10:34:29 följande:
    Usch vad jag tycker synd om er, ni har verkligen haft sån otur med detta huset. Måste ju gå att få igen något av pengarna. Helas huset kan ju inte rasa på mindre än ett halvår tycker man, speciellt efter att ni har besiktat det och inget har hittats.
    Ja, jag är rätt deppig faktiskt, vaknar tom på nätterna och tror något rasat ihop, helt slut rent ut sagt!!

Är vansinnigt arg på mig själv att vi köpte det, lär komma fel efter fel vad man än lyfter på..

Fuskbygge av högsta klass, ser inget positivt alls med att bo här just nu, vill bara härifrån NU!!
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2010-07-31 10:36:23 följande:
    Ja, jag älskar ju det rosa/gula, men lila/gult kan nog slå till och med det
    rosa/gul e lite för mesigt för min smak vill ha STARKA färger ihop *mums*
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2010-07-31 10:40:10 följande:
    Hur gick det med magen sen förresten, gick det över efter lite vila?
    Jo det lugnade ner sig, fick nästan panik där en stund för det gjorde ONT! Kändes som Bubbelbebisen skulle ramla ut *hua*

Bubblis ska åka till farmor idag så jag får ta de lite lungt, för gubben ska ju hämta byggmaterial i vanlig ordning, varenda dag jämt jämt.. *less*

Tack för omtanken Kyss
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2010-07-31 10:40:45 följande:
    Har ni kontaktat en advokat om det, det kanske finns en öppning att låta köpet gå tillbaka för det var ju knappast detta ni trodde ni köpte?
    Nej det har vi inte gjort, just nu går alla pengar till att få eländet tätt, redan skadat av allt vatten på flera ställen å för att det inte ska kosta multum att åtgärda skadorna lägger vi nu varenda krona på tätheten, så på måndag river dom taket. Vi kommer ev ta kontakt med en inom kort å absolut om det dyker upp en endaste sak till!

Vi får se vad som händer, just nu är bara all glädje borta med huset, jag hatar det rent ut sagt å vill inte se det..
  • RååSa BuBBlan

Njuuuuuter!! ALLA är iväg, bara jag o bebis hemma å det är tom uppehåll i regnet 

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17