-
Nä alltså på dom campingarna vi varit på så har det varit lugnt, dom flesta större campingarna har ju 25 års gräns eller för familjer så det blir ju inget busliv direkt, såklart att folk sitter och dricker lite men inte så det stör nattetid.Infinite Joy skrev 2010-06-16 13:24:00 följande:Ja, precis. Är mer osäker på hur et är på campingplatsen. Mkt alkohol?? -
Ja det är ju det absolut bästa, ni kanske känner någon som kan låna ut sin?Infinite Joy skrev 2010-06-16 13:30:19 följande:Det bästa är väl att hyra husvagn 1 vecka och prova på. Är billigare och mindre jobb än fritidshus som vi varit inne på, men vi har så mkt jobb med villan så vi behöver inte mera.
Vi köpte ju dessutom en billig husvagn för 20.000, hade ingen större lust att lägga ut en massa pengar på en dyr husvagn, vi har också hus som som såklart prioriterar mer. -
Åh så fina, unisex va?lillronya skrev 2010-06-17 09:06:55 följande:Ni som gillar prickigt, har ni sett dessa?
www.tradera.com/Gummistovel-CelaVi-Stl-25-Hel...
-
Godmorgon förresten
Ännu en solig dag, Liam stod påklädd i jamas och foppatofflor och skulle gå ut kl 7 imorse
Idag är det dags för vägning för Meja, ska bli spännande, har inte vägt henne sen mitten av april.
-
HA HA, vi får väl seZvartaliljan skrev 2010-06-17 09:17:27 följande:absolut inte!! Låt bli!!
OjdåZvartaliljan skrev 2010-06-17 09:23:00 följande:Var o vägde Mateo igår. 6850gram. Bara 150 gram från Maias 1-årsvikt!!
Jag o Tjolla kom fram till att han nu hunnit ifatt Lia och med hans matvanor så lär han nu gå om henne
Kan ni tänka er...Lia vägde ju 4,9 när hon föddes 6 veckor efter Mateo, då hade Mateo precis lyckats komma upp i sin födselvikt igen o lite mer så han vägde ca.2,5-3kg.
Han har verkligen växt fort nu!! Ligger ändå lite under normalkurvan (den ligger ju Lia på) men jag tror snart att han är uppe i den, o då låg han på nedersta kurvan när han föddes!
Jag var jätteglad, tills jag snackade med sambon som berättade att hans kusins bebis som föddes samtidigt som Mateo, och bara vägde 2kg, nu är uppe i 9kg(!!). Det finns visst värre matvrak än Mateo

, hur gammal är han nu? Meja vägde 7,1 kg sist, då var hon 6 månader.
Båda mina har alltid legat lite under normalkurvan på vikten, men över på längden. -
Ja det gör han ju säkertZvartaliljan skrev 2010-06-17 10:16:08 följande:Han är 5½ månad
han lär nog väga 7 tills han blir 6 månader tror jag
64cm lång, så där ligger han väl ganska normalt tror jag.
Meja var 71 cm lång på 6 mån kontrollen
Men nu är jag SUR. Hade tid hos bvc kl 10.30, stressade som sjutton för att få iordning barnen, bråkade med Liam som inte ville åka nånstans, o Meja var super trött så jag fick kämpa för att hålla henne vaken. O när vi kommer dit så är det såklart ingen där, en annan sköterska fick till slut tag på bvc sköterskan som var iväg på nåt helt annat och hade glömt att avboka våran tid, suck suck suck. -
Vilken storlek ska jag köpa till Meja i Katvigs randiga summersuit?, hon har 74:a i den med små äpplen och den är precis lagom, är ränderna större?
-
Help please...hur är Katvigs randiga summersuits i storlek?
Meja har 74:a i den med små äpplen, och den sitter verkligen precis, tror ni 74 funkar i den randiga eller ska jag köpa 80?
-
Godmorgon
Här är det tråk väder idag så idag står städning på schemat.
O shopping sugen är jag som sjutton, Liam behöver t-shirts, tips på fina?
Shoppade lite Molosar till Meja på FB igår
-
Ja idag var det ingen värme. Hoppas den kommer tillbaka imorgon då vi ska på 25 års fest utomhus.lillronya skrev 2010-06-18 09:05:20 följande:
Godmorgon!ängeln83 skrev 2010-06-18 08:33:23 följande:Godmorgon
Här är det tråk väder idag så idag står städning på schemat.
O shopping sugen är jag som sjutton, Liam behöver t-shirts, tips på fina?
Shoppade lite Molosar till Meja på FB igår
Ja fy vad kallt det blev idag, då.
Katvigt-shirts hos babyshop?
Mm...sitter faktiskt med 3 t-shirts i korgen där, o när jag velat klart om storlek på Katvig suit till Meja så skickar jag nog iväg ordern