Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2010-06-22 09:26:19 följande:
    Fotbollarna är nästan ett måste till pappan i familjen
    ängeln83 skrev 2010-06-22 09:22:49 följande:
    Hur fint var inte detta  då?
    www.funkylittlemonkey.dk/images/Molo-undertr%...
    Finaste linnet nånsin!!! Jag som inte gillade den gamla Molo bambin *duckar* Älskade denna!!!Ja, en riktig fullträff
    Verkligen en fullträff, och jag håller med om gamla bambi, har aldrig gillat det printet men detta var ju såååå lovely, det MÅSTE komma i baby klänning.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2010-06-22 09:29:55 följande:
    Ja, visst måste det. Såååå underbar.
    Och i suit så jag kan köpa till bebis, för visst var den unisex ?? Drömmer
    Ja bambi är absolut unisex
    O grattis förresten, smyg läste lite i tråden igår

Jag vill ha bambi i klänning, body och kanske ett linne till Liam
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Pepper79 skrev 2010-06-22 09:32:24 följande:
    Ängeln: hur gick det? Fick du tag på alla converse du ville ha?
    Jupp, nu har jag rosa, vita, lila och ett par gula som är på väg hem, är såå sugen på ett par gröna också men sambon börjar tycka jag är knäpp
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    AnnaFreja skrev 2010-06-22 12:24:04 följande:
    Har en liten fråga. Köpe en klänning med dalmatiner i storlek 68. När jag kom hem jämförde jag med en villervallaklänning jag köpte i 80 och de var lika stora. Är det något fel på mitt ex? eller ska de vara så stora?
    Ja dom är verkligen tok stora, Meja har 62/68 i sina och dom är alldeles för stora trots att hon drar 74 i allt annat
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej förresten

Har precis varit och handlat och hämtat ut lite paket, 4 par Converse , ja jag har blivit besatt, men 2 par var faktiskt till Liam, så coola.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-06-22 14:02:57 följande:
    Det fanns ju till vuxen! *gaaah**
    Ha ha
    Jaaaa, vi SKA ha regnbågen i våran säng , Meja får katter och Liam fotbollar
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-06-22 14:19:00 följande:
    Gillade inte katter, dock andra sidan så den får nog med flytta hit... Skulle vilja veta storleken på lakanen bara... Jag vill med ha regnbåge i sängen! gud så läckert!

Är sjukt nöjd med dagens post, där är katvig velour för 1200 o jag har betalt 300 Å skiiitsnygga Molo shorts från FB, fynd för 120 spänn!

Mm, katterna tycker jag var sådär, men jag kommer säkert älska printet snart
    Ja det kan ju vara bra att veta, men herregud så dyrt det blir om jag ska köpa 3 vuxen set och ett till Meja
    Ah, tänk så snyggt

Ooooj, vilka fynd Grattis. Jag är nöjd med dagens Converse leverans jag

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Massa fina Molosar på House of kids också *slurp*, lär nog vara en hel del bambi som flyttar hem hit , tröjan är ett måste, så fin med dom randiga ärmarna.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17