• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Jen80
    Buttelina skrev 2010-04-11 09:16:04 följande:
    alltså vad finns är eg?? överblivet från afärer eller? finns det chans att det finns en gammal klänning som man vill ha från förra sommaren?
    Så ja, det finns chans att hitta gamla klänningar. Du kan ringa dem och fråga om just den finns... de brukar kunna hjälpa till.
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2010-04-11 09:31:06 följande:
    Hej igen !Kosta har en hel del fint. En del Odd Molly nu har jag för mig, Tiger of Sweden, FilippaK och annat. sen har de en masa Pop till barn och lite andra kända stora märken. Oftast är det kläder från föregående säsonger eller sånt som inte hållt deras kvalitétskrav och då säljs de billigt där. Kan vara att dragkedjan är lite trög i vissa jackor, någon liten missfärgning m.m. Vi bor nära, men åker dit alldeles för sällan. När man väl kommer dit så undrar man varför man inte åker dit oftare . Men vissa gånger hittar man typ ingenting...
    ahh ok men du fixade några baströjor och ett baslinne vid nått tillfälle om jag inte minns fel och de har hållt toppen

sööta barnen i bildis
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2010-04-11 09:31:58 följande:
    Så ja, det finns chans att hitta gamla klänningar. Du kan ringa dem och fråga om just den finns... de brukar kunna hjälpa till.
    åh fy vad kul finns lite strumpbyxor och två klänningar som jag suktar efter
  • stökmamma
    ängeln83 skrev 2010-04-11 08:06:47 följande:
    Denna är det ni menar va?
    japp,den är det. Kanske får köpa en body och sy

go morgon
    här står tårtbak på schemat, men vet inte hur mycket krut man vågar lägga ner...
    Dom små har nån mystisk {#lang_emotions_throwup} men vi hoppas på att solen stannat hela dan så man kan fika ute.
    lär väl ändå försöka stäada liiiiite.

nån som vet om det går att få tag i Katvigs lilavita mössa?
    andras barn och mina älskade ungar
  • h80

Nu har jag fyllt på lite på fb, lev en hel del icke-danskt så jag hoppas att nån säger ifrån om det blev för mycket så tar jag bort det.

• stökmamma
    h80 skrev 2010-04-11 10:34:26 följande:
    Nu har jag fyllt på lite på fb, lev en hel del icke-danskt så jag hoppas att nån säger ifrån om det blev för mycket så tar jag bort det.
    tur att man kan se bilderna
    nu väntar vi bara på texten
    andras barn och mina älskade ungar
  • h80
    stökmamma skrev 2010-04-11 10:45:01 följande:
    tur att man kan se bilderna nu väntar vi bara på texten
    håller på med texten {#lang_emotions_dreamer}
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-04-11 11:09:42 följande:
    Åhh kolla vilka fina småfolk regnkläder.. Röda äpplenblogg.vildanglar.se/
    Åååååh, lovely, lite opratiskt med vitt dock, men underbart fina{#lang_emotions_sunny}
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Jen80
    Kristyr skrev 2010-04-11 11:09:42 följande:
    Åhh kolla vilka fina småfolk regnkläder.. Röda äpplen blogg.vildanglar.se/
    Men åååh, va fina! Och Mini Rodinis nya kollektion är såååå fin! Vill ha en massa. Här har jag dock STORT köp-stopp, men kunde inte låta bli lite av Kappahls nya Vintage-kollektion igår. En underbart gulligt lite förkläde till Ava
    www.kappahl.com/ProductImages/KAW_328682_F_2.jpg
    Trodde först det var en klänning och tyckte sådär, men det var ett förkläde och helt plötsligt blev det sååå fint! Ska köpa nån fin krok från Rice och hänga det i hennes rum vid hennes lilla kök .
    Sen blev det även
    www.kappahl.com/ProductImages/KAW_319673_F_2.jpg
    www.kappahl.com/ProductImages/KAW_329060_F_2.jpg
    Och ett litet linne/tunika till som inte finns med på deras sida. Mycket finare kläder i verkligheten än på bilderna!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17