• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • maugu

Hej!

Tycker Tradera gått sämre än sämst och då sitter man med sin förut "trygga-jag-får -mina -pengar -tillbaka-växa-låda"och går numera med brakförlust..kanske för att man nu kan köpa MOLO i många shoppar och de är ej rariteter som förut..Satt idag och gick igenom min låda med gamla godingar Bambi, Kaniner mm men kommer nu hålla hårt i dem FB har jag ej hunnit med men har köpt några saker där då det är skönt att få fast pris..ska se om jag orkar fota lite och lägga ut själv..
    I Wien idag regnar det och småttingarna är sjuka och går varandra på nerverna..

• Mawe123
    maugu skrev 2010-04-11 14:28:58 följande:
    Hej!Tycker Tradera gått sämre än sämst och då sitter man med sin förut "trygga-jag-får -mina -pengar -tillbaka-växa-låda"och går numera med brakförlust..kanske för att man nu kan köpa MOLO i många shoppar och de är ej rariteter som förut..Satt idag och gick igenom min låda med gamla godingar Bambi, Kaniner mm men kommer nu hålla hårt i dem FB har jag ej hunnit med men har köpt några saker där då det är skönt att få fast pris..ska se om jag orkar fota lite och lägga ut själv..I Wien idag regnar det och småttingarna är sjuka och går varandra på nerverna..
    Jag har sålt ett par saker på FB, tycker det fungerat bra, orkar du så fota och lägg ut.

tradera går riktigt dåligt nu, hoppas det bara är en svacka, men risken finns väl att det blir ännu sämre i sommar.

här har vi strålande sol, är inne en stund för att plocka undan fikat, sen ut igen och passa på att njuta.
    William 000213, Lowe 070712
  • maugu
    Mawe123 skrev 2010-04-11 14:40:10 följande:
    Jag har sålt ett par saker på FB, tycker det fungerat bra, orkar du så fota och lägg ut. tradera går riktigt dåligt nu, hoppas det bara är en svacka, men risken finns väl att det blir ännu sämre i sommar. här har vi strålande sol, är inne en stund för att plocka undan fikat, sen ut igen och passa på att njuta.
    Kanske ska testa då,låter lovande att mina shopholics likar hänger på FB
    Ja,jag skulle oxå vilja vara ute idag med kidsen men hällregn är mindre kul..ha det så kul ute i solen!
  • ängeln83

Hallå igen.

Åååh vilket underbart väder vi fick idag, 15 grader i skuggan. Har varit ute och hälsat på sambon på hans jobb och Liam fick såklart åka hjullastare.

OT men vi ska på dop nu i maj, letar efter en klänning till Meja, vad tycker ni om denna?, är den för mycket?
    http://www.kappahl.com/ProductImages/KAW_329029_F_1.jpg

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • katarina118

maugu

såg att du ha MOLO bambi....kan du inte inboxa mig ang dem.....är på jakt efter sådant.....

• solouniko
    maugu skrev 2010-04-11 14:28:58 följande:
    Hej!Tycker Tradera gått sämre än sämst och då sitter man med sin förut "trygga-jag-får -mina -pengar -tillbaka-växa-låda"och går numera med brakförlust..kanske för att man nu kan köpa MOLO i många shoppar och de är ej rariteter som förut..Satt idag och gick igenom min låda med gamla godingar Bambi, Kaniner mm men kommer nu hålla hårt i dem FB har jag ej hunnit med men har köpt några saker där då det är skönt att få fast pris..ska se om jag orkar fota lite och lägga ut själv..I Wien idag regnar det och småttingarna är sjuka och går varandra på nerverna..
    Du får gärna tänka mig på mig (eller Milla rättare sagt) om L växer ur sländlinnet och knickersen till {#lang_emotions_dreamer} ÅH vad jag vill ha dem!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • SmillaMilla

n

ängeln83 skrev 2010-04-11 17:02:30 följande:
    Hallå igen. Åååh vilket underbart väder vi fick idag, 15 grader i skuggan. Har varit ute och hälsat på sambon på hans jobb och Liam fick såklart åka hjullastare. OT men vi ska på dop nu i maj, letar efter en klänning till Meja, vad tycker ni om denna?, är den för mycket? www.kappahl.com/ProductImages/KAW_329029_F_1....
    nja inget vidare tycker jag. Finns så mycket annat fint.
  • jompa
    Hallå igen.Åååh vilket underbart väder vi fick idag, 15 grader i skuggan. Har varit ute och hälsat på sambon på hans jobb och Liam fick såklart åka hjullastare.OT men vi ska på dop nu i maj, letar efter en klänning till Meja, vad tycker ni om denna?, är den för mycket?www.kappahl.com/ProductImages/KAW_329029_F_1....
    Nja så där tycker jag nog, lite för mycket för min smak.
  • Mawe123
    Hallå igen.Åååh vilket underbart väder vi fick idag, 15 grader i skuggan. Har varit ute och hälsat på sambon på hans jobb och Liam fick såklart åka hjullastare.OT men vi ska på dop nu i maj, letar efter en klänning till Meja, vad tycker ni om denna?, är den för mycket?www.kappahl.com/ProductImages/KAW_329029_F_1....
    Jag tycker den var jätte söt =)
    William 000213, Lowe 070712
  • Busbellan

Hej hej
    Åh, vad mycket enklare allt känns när det är så underbart väder ute {#lang_emotions_sunny}

Har varit så nere några dagar, men en hel dag ute med sol gör det genast mycket bättre

Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17