• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • h80
    SmillaMilla skrev 2010-04-11 19:07:03 följande:
    Du trycker på "bli ett fan", finns en grå ruta när du går in på gruppen, uppe vid namnet. Ser du?
    nej, finns ingen grå ruta, men når jag klickar på visa medlemmar så finns jag med. då är jag kanske redan ett fan?
  • SmillaMilla
    h80 skrev 2010-04-11 19:12:00 följande:
    nej, finns ingen grå ruta, men når jag klickar på visa medlemmar så finns jag med. då är jag kanske redan ett fan?
    ja om jag tror att du är du på fb så är du redan ett fan

Om du då går in i gruppen b&r så står det längst ner till vänster (skrolla ner):
    "Ta bort mig som fan på den här sidan" (blå text)

Då är du ett fan.
  • h80
    SmillaMilla skrev 2010-04-11 19:15:03 följande:
    ja om jag tror att du är du på fb så är du redan ett fan Om du då går in i gruppen b&r så står det längst ner till vänster (skrolla ner):"Ta bort mig som fan på den här sidan" (blå text)Då är du ett fan.
    hihi, det var jag visst. Tack för hjälpen {#lang_emotions_smile}
  • Jen80
    ängeln83 skrev 2010-04-11 17:02:30 följande:
    Hallå igen. Åååh vilket underbart väder vi fick idag, 15 grader i skuggan. Har varit ute och hälsat på sambon på hans jobb och Liam fick såklart åka hjullastare. OT men vi ska på dop nu i maj, letar efter en klänning till Meja, vad tycker ni om denna?, är den för mycket? www.kappahl.com/ProductImages/KAW_329029_F_1....
    Den är ok, men på en liten tycker jag nog denna är finare
    www.kappahl.com/ProductImages/KAW_328849_F_1.jpg
    Verkligen supergullig!
  • Smileycat

Tjejer.. nu behöver jag lite tips.. Hade rosa fix jackan till den äldsta tjejen här, men den var för stor, så jag var tvungen att byta den nu.. Och såklart fanns ingen rosa i 104 så nu kommer hon bli besviken men jag valde en turkos.. SÅ tja.. nu behövs nya mössor o matcha med Har en massa rosa för hon har andra rosa jackor men vad passar till en turkos skaljacka? Mösstips? kansek vantar eller så oxå? behöver inte vara danskt heller..

(¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Jen80

ängeln83: Sen har ju Kik kid en jättefin klänning med vit botten och cerisa små blommor med lite svart och så. Supersöt! Vet inte om jag får länka till en viss shop och orkar inte kolla runt nu om vart den annars kan finnas. Men den är riktigt söt iaf. Du kanske kan hitta den själv ...

• Jen80
    Smileycat skrev 2010-04-11 19:32:50 följande:
    Tjejer.. nu behöver jag lite tips.. Hade rosa fix jackan till den äldsta tjejen här, men den var för stor, så jag var tvungen att byta den nu.. Och såklart fanns ingen rosa i 104 så nu kommer hon bli besviken men jag valde en turkos.. SÅ tja.. nu behövs nya mössor o matcha med Har en massa rosa för hon har andra rosa jackor men vad passar till en turkos skaljacka? Mösstips? kansek vantar eller så oxå? behöver inte vara danskt heller..
    Men rosa och turkost är ju jättefint! Sen är det ju fint med Katvigs turkosa/vita om det är samma nyans. Men absolut att de flesta rosa passar till. NS rosa som Ava har i BT är ju jättefin till turkos jacka. Tycker inte alltid det behöver gå i samma färg utan tycker det är fint när man bryter av lite.
  • Buttelina
    Smileycat skrev 2010-04-11 19:32:50 följande:
    villervallas mössa och vantar
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2010-04-11 17:32:26 följande:
    Jag tycker den var jätte söt =)
    jag håller med dig en riktigt fin klänning !
  • Greksmurfen

hejhej tjejer...

har ett litet förslag för att göra försäljningen på fb lättare, vad tror ni att vi alltid skriver ut lägsta bud pris i beskrivningen??
    då vet ju folk vad de kan buda för mga väntar nog eftersom de vinte vet vad de vill ge å vill inte ge skambud heller??

Lr har ni andra tips??

mamma till Maximilian född 081028
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17