• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

äsch, glöm det, jag behöver inga mått. Det fanns ju bara utan luva o det vill jag inte ha

• h80
    Saraia skrev 2010-09-27 17:19:19 följande:
    fast d var ingen rabatt på lurvar i kväll eller?
    joGlad
  • h80
    Saraia skrev 2010-09-27 17:24:43 följande:
    ååååå, ja nu såg jag att det gällde på lurvar!!! då blir d kanske en här med t stortjejen!!! Motivera går väl alltid - behovet av varma mysiga fina jackor är så klart stort nu när hösten kommer ! mina tjejer har förresten bara en lurv var!
    mitt "problem" är att den jag vill ha inte finns Glad
  • h80

är det någon som kan mäta en lurv i 98 utan luva till mig? (från höstens kollektion)

• h80

visst är det mysigt med stora lurvar o varje barn behöver minst 2 i varje storlek.............eller hur Tungan ute

• h80

hur är rånarluvorna i storlek? inte lurvarna utan de vanliga

• h80
    Lalalong skrev 2010-09-27 18:08:41 följande:
    Puffar lite för min fråga... om det är nån som vet hur det brukar bli.
    Nu har hela måndagen gått och fortfarande fattas 957 kr på mitt konto. Känns inte så roligt. Har bett Eleraff kolla upp det, men har inte fått något svar så jag antar det har varit upptaget med annat idag, men jag blir lite så där otålig om man säger så...
    jag har råkat ut för samma sak, men då var inte pengarna "borta" de stod bara som reserverade. Det tog några dagar o sen försvann reservationen
  • h80
    Lalalong skrev 2010-09-27 18:21:50 följande:
    Jo, det är ju samma här kanske.. Dom är reserverade. Men det innebär ju samtidigt att det är 1000 kr på mitt konto som jag inte kan använda. Nu hade jag väl kanske inte handlat för 600 någonstans om jag hade legat på marginalen, så det är inte det att jag behöver dom. Men tycker ändå det känns trist att det "fattas" 1000 kr av mina disponibla medel eller hur man ska säga.... Hur många dagar har det tagit för dig? Om du minns.. Det var i onsdags pengarna reserverades för mig..
    ja, visst är det surt att man inte kan använda pengarna. Jag kommer inte ihåg hur länge de vad reserverade, men vet att jag tyckte att det var länge, så några dagar iallafall. Jag tror inte att eleraff kan göra något, men kanske din bank.
  • h80

hur är nova stars mössor i storlek? vad ska jag ta till min (snart) 2-åring?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17