Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-04-13 20:53:18 följande:
    Idag var jag och hämtade ut en jättelåda med marabou mjölkchoklad på citygross De hade en tävling i påsk där barnen kunde färglägga påskbilder och lämna in. Ella och Nora målade och igår fick jag samtal om att Ella hade sitt pris att hämta En sån där stor låda med choklad som man brukar kunna vinna som stjärnvinst på chokladhjul. Vi som knappt aldrig är på citygross i Växjö, men nån gång ska ju turen vara framme Tror hon har choklad så det räcker resten av året nu eftersom hon bara äter nån ruta när hon väl äter choklad. Men mamma smakar gärna Lite jobbigt när jag inte ska äta godis egentligen.
    ojoj ni har verkligen haft tur med lotterier på sistone. Grattis
  • SmillaMilla
    LJ2 skrev 2010-04-14 10:47:56 följande:
    ingen här??
    hej hej satte mig nyss.

Vart runt på byarna med några goda vänner, värsta barnvagns racet.
  • SmillaMilla
    Ocikatten skrev 2010-04-14 12:25:56 följande:
    Såg karusell live i helgen, den var ju superfin!!
    Ja mycket finare live än på bild.

Och ja så fick jag en fin prästkrage mössa till barnens kusin. En liten present mitt i veckan kan väll aldrig skada :)
  • SmillaMilla
    LJ2 skrev 2010-04-14 12:38:18 följande:
    har du hunnit prova den ? hur lång e hon?? jag har ju köpt 74-80, för de va stora.. hon hade fjäril nu i helgen, o jag tyckte nästan den va på gränsen till liten nämligen.. funderar på större..
    Nej inte hunnit prova den än, men den är väll lika stor som de andra molo klänningar. Från vårens kollektion har jag både prsätkragar o fjärilar

Hur lång  är tösen?
  • SmillaMilla

Åh nu behöver jag ot hjälp.

Men jag har ju sålt mina älskade vagnar (bugaboo och maclaren). Skall nu ha en enkel ROSA vagn. Men vilken skall jag ha till Svea? En ny brio sitty eller en begagnad emmaljunga scooter. Jag bor ju på landet så tanken är att jag skall ha den på mina långpromenader.

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-04-14 20:52:25 följande:
    Jag har ju ingen erfarenhet av scootern, men älskar racen på alla underlag, funkar överallt
    Hmmm ja race had ejga när anton var liten. Fick ett erbjudande på en sådan, men då var den ju inte rosa
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17