Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Ocikatten: ja det är lite otäckt. Men vi här på åland är vana. Så länge det bara är borrelia så är det lugnt. Tbe vill vi inte ha!
Ocikatten: ja det är lite otäckt. Men vi här på åland är vana. Så länge det bara är borrelia så är det lugnt. Tbe vill vi inte ha!
Ja som ni märker kan jag inte citera. Smultron, ja vi verkar vara några som säger nässelutslag. Svea får jy det nästan dagligen, så vi är vana med det......också. Klippkort på sjukhuset bad jag om u dag :) två av tre barn har nu kommit upp i högkostnadskyddet redan.
Butte: tack! Nä borrelia är inte kul. Men jag är nog mest nervös över att hon inteskall tåla medicinen.
Busbellan: härlig bild på barnen. Ns klänningen är så fin! Köpte den till svea i fredags, så hin hade den, molo colibri leggins, ns wct tröja och skarf från ns. Sååååå fint!
Hej. I kväll lär ju jag sitta här i alla fall :)
1 och 1| haa ha hockey är jag äll inte jätte intresserad utav :) Busbellan: vilka svåra frågor! Men mulle och skräplisa har du kanske skrivit om?
Hmm mitt onlägg blev lite konstigt ovan :)
Ängeln: fy på dig :) då fick mig att titta på villervalla sortimentet. Kom hem från uppsala med en hel kasse full! Helt klart ett nytt favorit märke!
Busbellan: det gick väll bra, eller ja de kom inte fram till så jätte mycket nytt. Blir tyvärr stark medicin. Men de måste söka licens på den först. Annie dark: jepp där var jag i går. Härlig butik!
Ängeln: de ljusa capri jeansen köpte jag till anton. Helt underbara.
Busbellan: kattwn är gravid! Rund o go o man känner tydligt bebisar som sparkar. Hur går det för eran?
Annie dark: nej ingen anknytning, låg inne på akademiska några dagar här i veckan.
Hej tjejer! Ot nu men någon som vet någon mer shop än bor som har sverige klänningen?
Busbellan: jo de verkar ha den på bor men vill gärna betala med kortet då överföringen från åland har strulat på siatone och tagit lååång tid.
Hej! Någon som kan hjälpa mig med att gå in på babyshop o se vad safari shortsen kostar i kronor? Jag får nämligen upp euro när jag bor här och då skall de kosts 50 e, liiite mycket. :)
Lalalong: tack! Då hoppas jag att de ändrar detta, för nu beställde jag dem, jag gillar dem inte men sonen skulle ha dem och något får han väll bestämma, jag bestämde att han också skulle ha jeans shortsen.
Busbellan: är du här? Vilken stl i berry harem ns har ella?
Busbellan: nuuuu har jag äntligen köpt sverige klänningen :) blev från bor trots allt.
God morgon! Finns det länk till lilla ego bildtråden?
Någon som vet om det kommer några snygga färger på softshell eller om man skall köpa en tråkig svart på rea.