Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Ängeln: Min dotter är ca 57 cm kommer hon drunkna i kik kid, jag kommer väl kanske inte använda den riktigt än men om 1 månad iaf?
Ängeln: Min dotter är ca 57 cm kommer hon drunkna i kik kid, jag kommer väl kanske inte använda den riktigt än men om 1 månad iaf?
Ängeln: Nu har jag lagt ett bud
Meja var ju super söt i den och vi har samma mössa här hemma.
Busbellan: Jag tycker att den är lagom och sitter jätte fint men en stl större skulle ju naturligtvis funka. Jag personligen tycker om kläder som inte ser så stora ut.
Jag ska också köpa den röda ängeltunican men det blir det enda från meandi. Sen längtar jag efter ns, den gröna hooden *dregglar* fast jag inte sett den irl.
Tycker att lindex jeans är små i stl. Alice är 90 cm och 98 hade säker varit perfekt men tror du dom blir tokstora? Midjan brukar vara trång och då är inte Alice "tjock"

BuBBlan: VILKEN TOTAL LYCKA
så glad för er, har gåshud!! Underbart finner inga ord. WOW!!!
hej i tråden!
för alla oss som letat efter fina dockhusklänningen i baby så hittade jag den precis hos eleraff, :) dock ingen bild ännu.
ej min butik såklart
Godmorgon!
Samma tråk väder här och det som var så fint igår. ja ja, bara ta på sig och barnen och ut med hundarna.
bubblan: Skönt att inget kan ta ditt härliga humör i från dig ![]()
Härligt med en så aktiv tråd. Behöver inte spendera pengar på böcker och tidningar utan här är alltid massor att läsa
Undrar om modellen Nikole på mössa har kommit i printet gemstone?