• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-10-13 22:06:46 följande:
    jo =P........ hmm undra vaffö ja inte kan se dej å vice versa.. pratar med butte just nu å hon kan ju se mej =P
    å kristyren e med på plats se ja .. sak vi dona lite tradera tycker ni ;)
    vad konstigt, men det låter bra :)
    jag kanske försvinner några min, men isåfall kommer jag snart tbx (ev matdags)
  • h80
    Greksmurfen skrev 2010-10-13 22:16:56 följande:
    hmm e det ngn inställning man ska göra =P...............tro inte ja har blockat er iaf =P haha inte vad ja vet om ;)

www.smafolk.dk/tcms/gallery_images/outdoor/St... ingen som är sugen på en sån här overall..den passar inte melina å koemr inte göra det hela vintern =(... hon drunknar iden =(.....känns så surt å ha köpt den för 900 å sen kommer hon inte kunna ha den =(...... ingen annan som har den iaf.. lr ingen shop som tagit in den så man e lite ensam om den alltid ngt =)
    vad är det för storlek? Kan man ha vagnbälte i?

jag traderar gärna :)
  • h80

fick hem gul/lila leggings till stora tjejen o gul/lila body till lilla. Är inte helt säker på att jag tycker om det o jag har ingen aning om vad jag ska ha till.......tips?!?

• h80
    Busbellan skrev 2010-10-14 21:15:45 följande:
    Nåt med molos penséer till, jättefint
    ja, det kan ju funka. Så dumt att jag precis har köpt leggings till stora o klänning till lilla i det......
  • h80
    Busbellan skrev 2010-10-14 21:19:51 följande:
    Du skulleköpt precis tvärtom ju
    jaaa Glad
  • h80

funkar de gul/lila med kík kids lila klänning?

• h80
    Busbellan skrev 2010-10-14 21:37:34 följande:
    Inte exakt samma lila, men funkar absolut
    tack för att du kolla Glad
  • h80

hej i tråden
    är alla offline eller?
    totalt OT, men jag tror att båda mina små har scharlakansfeber...........ska man söka akut för det? nån som vet?

• h80
    molnen skrev 2010-10-16 22:26:37 följande:
    Vi fick rekomendationen (av sjukvårdsrådgivningen)att åka in akut när vi misstänkte det(det var dock inte det utan virusprickar)
    attans, misstänkte det. Mina små har väldigt tydliga symtom (är själv barnsjuksköterska) men nu sover det. Får kanske ringa o prata med sjukvårdsupplysningen iallafall
  • h80
    Lilla Ego 07 skrev 2010-10-16 22:53:42 följande:
    Vilka är symptomen? Är inte det en sjukdom som är väldigt sällsynt numera? Och vaccinerar man inte mot det?
    det är väldigt vanligt, (du tänker kanske på mässling eller röda hund), symtomen är bl.a. feber, röda små prickar på kroppen o knottrig röd tunga.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17