• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

jean1 skrev 2010-09-24 15:12:47 följande:
    Ville bara tipsa om att om man köper Lambis storpack (24 rullar) med toalettpapper så får man 50:- att handla för hos Linus&Lotta, där finns ju bla Katvig !  Bara att knappa in en kod som står på paketet när man beställer.
    åh, iväg o köpa toapapper idag alltså :)
  • h80

OT, men vi ska flytta nästa vecka. Jag funderar på om vi ska köpa nått till "fröken" på öppna förskolan. Vi har gått där flera dagar i veckan i 2 år (vi flyttar inte så långt så vi kommer säkert köra dit några gånger, men det blir ju inte som nu)
    Vad tycker ni?

• h80

tror ni att min tjej som är 88cm o 12.5 kan använda en mololurvjacka i storlek 86?

• h80
    Mawe123 skrev 2010-09-25 21:10:15 följande:
    Har precis beställt vinterjacka till NÄSTA vinter, det gäller att vara ute i tid Tungan ute

MOLO såklart, fjord från addnature 629 spänn ink frakt - toppenpris Hjärta
    hittar inte
  • h80
    Mawe123 skrev 2010-09-26 10:21:13 följande:
    Deras normala pris fö Molos fjord jacka är 699 ink porto, vilket är 300 kr billigare än i de flesta andra butiker,

nu har de dessutom lagt ut en länk på FB, och om man går in via den länken och beställer från deras
    webbutik får man 10% rabatt på köpet.

Jag beställde då denna jacka för 629 kr fraktfritt Solig
    jag klickade på länken, men hittar inte jackan........den är kanske slut
  • h80

dockhuströjan (eller tunikan) hur är den i storlek?

• h80
    movie skrev 2010-09-26 11:43:31 följande:
    Ganska små har jag fått för mig, ska köpa 104 till Alice.
    de är nog de......men nu tog jag en 92:a iallafall (ville köpa på veras hus nu när de hade rabatt o det fanns bara 92 o 110) Hur stor är Alica?
  • h80

hmmm sugen att beställa en lurv på BoR ikväll, men jag vet inte riktigt hur jag ska motivera inköpet Glad

är det någon som har en 98 med luva o kan mäta till mig? bredd under armarna o längd fram o bak.
    A har en 92 baby som passar bra nu, sen har hon 98:or utan luva som är tokstora. Hade helst velat ha junior  92:a med luva, men det finns inte

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17