Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2011-02-08 20:04:59 följande:
    japp jag har fått tag i en 104 för 15 e. Supergald.
    Tack för katvighooden om jag inte sagt det Premiär idag. satt fint trots att det var 98
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko

Köööp Smilla, det är du värd En present åt dig själv i förskott Solig

Godmorgon! Här ringde klockan 04.50 och det var dags för jobb, fy fasen för dessa skift alltså! Helt omänsklig tid att kliva upp, mitt när man sover som skönast. Nåja jag slutar ju 14 och har hela eftermiddagen ledig, men vad hjälper det när man lär vara som död hela kvällen?

Finns kossesuiten med något annat kantbant än det skriiikiga rosa? Hade velat ha svart, eller sådär mörkbrun som det är på tröjan med spetskant ju!

• solouniko
    SmillaMilla skrev 2011-02-11 07:26:54 följande:
    Hmmm ja jag vill! Brun/lila eller grå? Är de normala i stl? Jag har aldrig haft något odd molly, men skulle vara kul med en riktigt fin klänning när jag far till Barcelona.
    Brun/lila absolut, den var skiiitsnygg! Köp!
  • solouniko

Bra att du köpte klänningen Smilla

Milla blir ju 2 år i mars och kissar då och då på pottan men lika gärna på golvet eller där det faller in Förut ville hon alltid vara naken hemma men nu när hon är det så ropar hon att hon är kissnödig och då ska blöjan genast på Hon hade en period i somras när hon bara var drygt 15 månader när hon sa till varje gång innan hon bajsade och bajsade då på pottan kanske 6-7 dagar i rad men sen var det inte kul längre Vi tänkte väl "ta tag" lite mer i pottträningen nu till våren/sommaren när hon är drygt 2 år, men det är ingen brådska än så länge men det kanske underlättar lite om man försöker göra det under sommaren?

• solouniko
    Busbellan skrev 2011-02-11 10:00:02 följande:
    Tror det får bli en sväng till Lindex nån dag Drömmer
    Tror minsann också vi måste åka dit någon dag. Också måste vi nog göra en bamsebeställning från HM, tyckte dom plötsligt hade hur mkt fint som helst Såå söta ballerina som vi nog måste ha!
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2011-02-11 10:11:39 följande:
    Här också, typ idag
    Måste ju ha dom ljusa harem jeansen till Liam också, hoppas verkligen dom finns kvar i rätt storlek, brukar bli utplockat ganska snabbt här tyvärr. När jag skulle köpa Fix täckbyxorna så fanns ju knappt några storlekar kvar.
    Vilka är dessa haremsjeans som alla surrar om?
    Busbellan skrev 2011-02-11 10:17:01 följande:
    Har knappt kollat h&m så noga. Beställde för ett tag sedan, men mest till mig. Till barnen blev det bara de där billiga shortsen
    Jag brukar inte alls vara så förtjust i HM, men nu tyckte jag det fanns jättemkt fina sommarkläder så jag måste nog klicka hem lite. Både till mig och barnet
  • solouniko
    Helle skrev 2011-02-12 06:56:13 följande:
    God morgon

Någon mer som är vaken i ottan en lördag  
    Ja tyvärr Jobb och klockan ingde 04.50, INTE kul! Hade jag varit ledig hade jag nog snarkat högt ännu
  • solouniko
    Helle skrev 2011-02-12 07:18:11 följande:
    Nä, man har ju inte det ..
    solouniko skrev 2011-02-12 07:14:12 följande:
    Ja tyvärr Jobb och klockan ingde 04.50, INTE kul! Hade jag varit ledig hade jag nog snarkat högt ännu
    Oj, ja det var tidiigt. Vi klarade oss ända till kl 6.00 innan "väckarklockorna" ringde här
    Ja det är hemskt tidigt. Mitt när man sover som skönast dessutom Men men bara en morgon till efter idag och den är jag ledig en hel skön vecka så det är bara att bita ihop Våran "väckarklocka" brukar inte ringa annars förrän strax etter 8, men det gäller väl att passa på att njuta innan nästa väckarklocka är här för då lär man väl inte bli bortskämd med sömn precis
  • solouniko

Åh jag är sååå grymt sugen på nya NS Visst kommer det i veckan? Dock går det INTE så bra att spara shoppingpengarna tills dess, dyker ju heeela tiden upp nya saker man "behöver" fylla på garderoben med

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17