Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mamma till Simon skrev 2011-03-21 14:24:26 följande:
    Tack

Kan tänka mej att det inte är så kul alltid, fattar inte hur jag ska orka börja jobba i oktober, har ju "bara" varit hemma i
    2½ år då
    ÅHH trevligt med lång ledigt=P.....jag skolar in melina på dagis i aug, då det allt svårare att plugga med henne hemma;9 är klar med min spec. utb i dec=) ska bli rätt skönt å bara får jobba igen å få in lite pengar:)..... det som blir skön är att jag kan fokusera på skolan de dagar ja e hemma å sen dem dagar ja har barnen hemma verkligen ta del idem=) kommer nog bli en bra struktur =)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Lilla Ego 07 skrev 2011-03-21 14:26:43 följande:
    Vart är mamman då Flört Skulle inte du agera fotomodell, va det inte så Glad
    hann inte få iväg paketen igår men ska skicka dem sen=P.......så du inte undrar vart dem tagit vägen =p....
  • Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2011-03-25 20:03:39 följande:
    Å va avis jag blir! Min är ett nattmonster   För henne är det morgon typ kl 03-03.30 och då ska vi upp Obestämd Jag är såååå sjukt trött av att inte få sova nångång!
    känner med dej där.........=/ melina vaknar en massa så man får söva om henne =/ börja ta ut sin rätt... sen accepterar hon inte att henes pappa ger välling på natten som vi testat nu för att ja skulle få sova =/... iof så vaknar han knappt när hon låter från sin crib =/......
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2011-03-29 10:03:34 följande:
    Haha Här frågade Maia "Men mamma, inga paket idag heller, vad har hänt? Har någon tagit våra paket?" (allt hon säger nu ska låta som en vuxen ) haha...går inte o förklara begreppet KÖPSTOPP för henne...inte ens genom att demonstrera hennes överfulla garderob...hon förstår inte varför hon inte fått nya kläder på så länge. Har ju t.o.m behövt använda några kläder mer än EN gång Förvånad
    hon får ju iof ett gäng med ida t plagg snart..du ja säger till svärmor att ta med dem imorn till jobbet=) så kan din mamma plocka upp påsen där=)
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2011-03-29 12:18:25 följande:
    Såg den innan också, vem kan motstå det om man har en unge i rätt storlek
    åhh stl 74 komemr nog passa ina i sommar men e grönt lite för pojkigt =P sålde ju maxens sån i stl 80 när han växt ur den =P
  • Greksmurfen
    Greksmurfen skrev 2011-03-29 12:58:22 följande:
    åhh stl 74 komemr nog passa ina i sommar men e grönt lite för pojkigt =P sålde ju maxens sån i stl 80 när han växt ur den =P
    å 119kr för en jacka =O.......GAH... ja ha rju i nte råd med allt sånt ähra =P
  • Greksmurfen
    kitty79 skrev 2011-03-29 23:55:59 följande:
    Ber om en tjänst ,hoppas att det är OK

Undrar om någon skulle vilja bjuda in mig i den danska köp och sälj gruppen på FB ?
    har en del att sälja , men fram för allt en hel del som jag vill köpa ;)

Hade blivit så tacksam för en inbjudan , bara att inboxa för mejl
    jag har lite huvudansvaret som skapare av gruppen ;).... öppnar den nu så kan du gå med själv.. sök på vi som shoppar danska barnkläder=)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17