Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mamma till Simon skrev 2011-04-05 08:06:28 följande:
    nä usch stackars henne
    ja man blir så hjälplös när dem blir sjuka =(..............

HMM det roliga i det hela var vella att isambadn att melina kräks säger maken : DU jag går och lägger mej på soffan å sover =P...... han e sååå rädd å få magsjukanTungan ute. i morse hjälpte ja på sonen med ytterkäderna då fic han hålla melina...direkt efter så gick han å spritade sig  ;)........HAHA
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Stormis skrev 2011-04-05 13:49:16 följande:
    Jag och Smultron åker till Baby o barn på fredagen.
    Mamma till Simon skrev 2011-04-05 13:50:39 följande:
    jag ska med dit fast på lördagen
    ska dit på lördagen =) så då får vi hoppas att smultron å stormis inte ha länsat ns monter ;)
  • Greksmurfen

hej hopp ala  =)............
    sydde in första singoalla klänning å leggings igår till melina=) sååå sött blev det å inte alls svårt =)....så nöjd =)...
    shoppingen får st lite still här =/ lite kärvt på kontot.. lr ja lite ns blir det ju i helgen ;)... baby å barn mässan =).......... ska dit på lör

• Greksmurfen
    Busbellan skrev 2011-04-11 21:44:40 följande:
    Det går trögt!
    Hade avslut igår och fick bara sålt 4 av 11
    tycker nästan det går bättre på fb nu ............plus att man slipper säljavg.

www.kungsmobler.se/bilder/b113s.jpg denna tyckte ja va så cool å inte särkilt dyr heller =)
  • Greksmurfen

hmm fick inte upp nga bilder på melina i den =/ går ju inte kopiera bild från fb =/...... men där ser ni dem första i albumet iaf när hon har den på=)....en knallgul singoalla med turkosblågröna/gula egengjorda leggings till=)....ypersött=)

• Greksmurfen
    WTF skrev 2011-04-11 22:05:35 följande:
    Ang. baby och barnmässan, är det bra priser på kläderna? Finns det mer än NS? Och är det vårens eller hösten NS-kollektion? Vet ni?
    höstens å senare men de har även vårens oftast men då typ 15% rabatt lr liknande=).....
    å ja det finns massor med kläder;).. bl kameleont, me and i, mm mm =)....dvs massor ;) mer så man får sålla;).... sen vet ja att digulu ska komma dit å hon har ju danskt.. med ;)
  • Greksmurfen
    Tjollabolla skrev 2011-04-12 14:36:35 följande:
    Alltså jag blir knäpp snart. Milo spyr! Ska vi aldrig få vara friska?! Vi har inte varit friska en enda vecka i sträck på 2 månader. Å aldrig vblir dom dåliga samtidigt heller. Jag blir rent ut sagt galen snart! Det enda jag gör är att passa sjuka barn, försöka underhålla det friska, städa, tvätta, och gå här hemma och glo!!!!!!! Jag tror jag säger upp mig och flyttar!
    Hjärtajobbigt vännen =/få hoppas att sommarvärmen för med sig ngt bra snart då!!!!

här e ja hemkommen från undersökning i narkos... e e lite lagom seg ;).........dock så krampade och snetände jag en hel del i samband med att ja vknade =/ så fick vara på post op istället för extra övervakning.......iställer för daguppvaket...
    å den läkaren tyckte inte det såg ut som snedtändning så hon tycker ja ska kontkata VC för utredning om krampsjukdom =/ lagon kul....... lite roligt va det dock när man vakande till å ja var ombyltat på ala sätt i sängen för att man inte skule kunna skada sig mot sängens kanter. ....fick dock en smäll i pannan =P så hoppas på att det inte blir ngt blåmärke ;)................
  • Greksmurfen
    Tjollabolla skrev 2011-04-12 18:24:23 följande:
    Åh men fy! Hoppas dom kommer fram till vad det är!
    jo man få vella hoopas  det... men hmm undra hur man betedde sg =P......dem sa att snetändningar brukar ju barn under 4 år ha så lite på skoj så sa en i personalen att  ja det e vella bra å ha kvar barnasinnet ....
    1 och 1 är 3 skrev 2011-04-12 18:43:40 följande:
    Shit vad jag längtar till salg nu!!!

Jag kommer nog ha med mig cirkus 3000 danska... jag vet att ju mer jag har med mej ju mer handlar jag... och sen säljer jag oandvänt... men det är ju sååå kul! Och såååå svårt att solla när man sitter där med sin stora säck!
    WORD iof fick ja mitt stillat lite granna med OTT ;)... haha å vi gjorde precis som på salg... tre pölsedamer tog sina högar å satte sig i ett av de små pygmerummen å började sålla HAHAHAHA.......ja nöden har ju ingen lag kan dock meddela att OT svenskarna e inte vana vid salgfasoner ;)
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2011-04-12 20:39:06 följande:
    HÄR är jag iaf!

Hemkommen från gympa med småttar och sen orkesterövning med M.
    M är nu officiellt medlem av orkestern. Hon ska få vara med slagverkarna och "skramla med nåt" så hon har en plats även vid stillastående arrangemang.
    Innan var tanken att hon "bara" skulle vara tamburmajor när de marcherade.
    Nu fick orkesterledaren nys om hennes tidigare utanförskap i skolan och sånt gillades visst inte.

Behöver jag säga hur hur glad jag är? För att inte tala om hur glad HON är.

Ursäkta ot, men jag hade ingen här att dela det med.
    Hjärtaåhh va skönt för er å fränmst henne =)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17