Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan
    Saraia skrev 2011-01-19 10:14:16 följande:
    vad blev det??? här har den än så länge bara blivit bondgårdsleggings t mellan tjejen o colibriklänning+vit/rosa randiga byxor t lillan.
    bondgårdsklänning, colibriklänning, kassetklänning, bondgårdsleggings, colibrileggings och safarisuit Tyst
    Men tröstar mig med att Maia faktiskt BEHÖVER sommarkläder och dessa klänningar kommer hon bli så fiiiin i Hjärta

Nu måste det dock rensas ut lite för o sponsra detta galna hklööö...
  • Zvartaliljan
    ChokladMoshin skrev 2011-01-19 10:39:35 följande:
    Fin shopping, är så sugen på kasettkläningen men min stora tjej ratar den för den är för lite råååsa.
    jag hoppas Maia kommer gilla den, nostalgi på hög nivå liksom Hon vet ju inte ens vad kassettband är förstås
  • Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2011-01-19 11:11:28 följande:
    Haha...Tänk vilken skillnad mot när vi växte upp. Då faktiskt mobiltelefon och internet inte direkt existerade
    nä jag fick min första mobil när jag var 14, systerdottern när hon var 7 Förvånad

Minns hur det var när det tog en halvtimme för o kolla mailen
    Busbellan skrev 2011-01-19 11:33:48 följande:
    Ella älskade sin sån tröja, kassettbanden var väl inget, men det var ju saxar på

Var shoppade du nånstans?
    ziggys Klänningarna är ju en hundring billigare där
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2011-01-20 17:02:21 följande:
    vilken är frost?
    den där dyyyyra superoverallen i mmp. ordinarie pris 1999kr. Fick hem den svarta till Maia och MÅSTE ha en till Mateo med...grön eller svart i 92, men hittar bara till 40%...skulle gärna ta en rosa till Maia med i 122. Den svarta i 116 satt bra nu och lär väl bara passa i början av nästa säsong...
  • Zvartaliljan
    solouniko skrev 2011-01-20 17:15:28 följande:
    Den lila softshellen i BT är från förra våren förresten Ängeln, den lila från i hösten är mycket mörkare men också fin Ja det är suuperfint, och med den fina stjärnryggen Har köpt det i min lokalabutik, fanns det inte på siggeojuno eller svammlar jag?
    nä hittar inget där
  • Zvartaliljan
    solouniko skrev 2011-01-20 17:28:45 följande:
    Här var det ju, i DIN lokala butik tom www.busochrackartyg.com/product2101/category1...
    ängeln83 skrev 2011-01-20 17:23:14 följande:
    Men då borde det vara samma jag beställde på rea nu va?
    www.my-baby.se/pub_images/original/cloudy-bab...
    Nej den där är nog den från i höstas för det är väl höstens kläder som reas nu?  En lite mörkare lila färg, lite som den lila lurvjackan med svarta kantband också från i höst  Den jag har köpte jag på salgen och den är från förra våren
    ja se där Då ska jag dit o kolla in den nästa vecka! Farligt nu när jag örjar jobba och får BoR längs vägen till jobbet
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17