Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Nu har jag testat det här med o skapa en mapp på min fb-sida o verkar funka. Jag anpassade den så jag valde att alla kan se den förutom en lista med vänner som jag markerade (typ svärmor m.fl).

Vad lätt det gick o ladda upp till säljgruppen därifrån...ska nog fortsätta göra så här.

• Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2011-02-03 19:12:02 följande:
    Lilja: Sötis killen. Hur är det med honom?
    Inget vidare Nere i 10kg idag så hoppat ner 2 kurvor Hostan är bara o stå ut med, ett envist virus som vägrar släppa taget om de här två. Maia får inhalera massor o Mateo får koksalt o mollipect men hjälper inte så mycket. Med honom är ju ändå magen värst...han sover ju så dåligt o bara gnäller. Skulle tas glutenprov nästa vecka...

Hur är det med Svea?
  • Zvartaliljan

Har också varit sugen på en Hummel till Mateo till nästa år, men nu har han redan 3 overaller och ett set med jacka+ byxa till nästa år, det räcker nog va Tyst Maia har ett set med jacka+byxa och 2 overaller, möjligtvis kommer ett par jackor och en overall från i år passa också....
    O ändå vet jag att jag sitter där i augusti/september o suktar efter nyheterna

• Zvartaliljan
    lillronya skrev 2011-02-04 11:08:37 följande:

Man är ju aldrig riktigt nöjd.

Nu har jag köpt regnbågsjacka och svarta termobyxor till A och regnbågsbyxor och svart jacka till E.

Förmodligen kan de båda ha sina hummeloveraller iaf halva vintern.

Men så fyndade jag ju en rosa jacka till A. Hon kan ju ha de svarta termobyxorna till båda jackorna, men frågan är om det inte är bra att ha två par termobyxor med? Hon ska ju gå i skolan till hösten.

Men vad mer än svart passar till de rosa jackan?

Ja till Maia kanske det får bli något mer par byxor inhandlade...köpte hummels cerise i 128 o de är ganska stora.
    Hmm till den rosa hade jag satsat på gula eller lila Maia har Miniatures rosa och till den har hon haft både hummels gula och IdaTs lila.
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2011-02-04 11:43:00 följande:
    Ja hummels gula finns ju..
    Har molo lila?
    Gillar inte IdaTs. Har ett par röda här, men de är så himla breda.
    Ja Molo har väl lila bland årets tror jag? Eller så var det tidigare år, men det har iaf funnits.
    Ja IdaTs är väldigt breda, just därför de inte använts så mycket här då Maia är så smal.
  • Zvartaliljan
    Kristyr skrev 2011-02-04 12:16:09 följande:
    hoppas jag med.

Då måste man bo i en grotta utan om man ska missa att hela framsidan är fläckig med upp till 1cm stora fäckar... Tungan ute
    just därför jag gillade vår köp o sälj på fb bättre innan när man "kände" alla som sålde där o visste att de var noga med o beskriva plaggen rätt. Nu är det så mycket nytt folk där o säkert en del som försöker bli av med "skräp".
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2011-02-04 12:43:38 följande:
    Smart!
    Zvartaliljan skrev 2011-02-04 12:40:12 följande:
    jo jag är väldigt sugen på det efter de skambuden jag fått på vissa saker...
    Ja vissa bud är helt galna...

Du kommer Emmsan med om du kommer eller?
    emmsan kan inte imorgon Får se om jag o Sofia kör imorgon o Emma kommer själv på söndag, eller om vi alla kör på söndag.
  • Zvartaliljan
    Kristyr skrev 2011-02-04 12:50:29 följande:
    efter pop gruppen får man skambud hela tiden på kläderna i dansktråden, så trist..
    ja jag blev riktigt sur där...100inkl. för en lammsuit i superfint skick när jag skrivit bud från 170pp...hur ids man liksom lägga ett sånt skambud ens? Varför skulle jag skänka bort kläderna på det viset så hon kan sälja de dyrare på tradera sen? (ja jag tror ju inte hon själv skulle satt 100inkl. i köp-nu!!)

Ska jag starta en ny låst grupp o så släpper jag bara in oss "stammisar"? Och de som man vet har skött sig i säljgruppen, finns ju de som knappt skriver här men som ändå köper/säljer mycket o är noga med skick o så.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17