December Bebis 2010 :)
Åh vad spännande detta är! JAg vill OCKSÅ ha vattenavgång!!!
JAg är också kass i magen och har massa mensvärk men ingen bebis i sikte. Så är det ju också 3 veckor kvar...
Så jävla tråkig väntan...
Åh vad spännande detta är! JAg vill OCKSÅ ha vattenavgång!!!
JAg är också kass i magen och har massa mensvärk men ingen bebis i sikte. Så är det ju också 3 veckor kvar...
Så jävla tråkig väntan...
I natt har jag och sambon inte sovit många timmar alls.
Jag har haft hemsk "mens"värk och ont ont ont.
Känner tryck idag och som om jag behöver gå på toaletten, fast jag inte behöver...
Molar och värker hela tiden. Inga värkar dock (som vanligt) utan bara molande...
HINNSVPNING i morgon bitti, så då får man ju veta om jag är något öppen iallafall!
I morse hade jag genomskinlig seg flytning, istället för den "vanliga gryniga vit/gula" kanske lite slempropp???
Grattis alla!!!
Jag sitter också på förlossningen. Jag läckte som vatten igår under dagen och sen på kvällen slutade det.
De ville att jag skulle kolla upp det idag så nu har de kollat. De ser inget vatten i slidan, men man ska ha 50-250 mm vatten och jag har 57 så ligger rätt nära undre gränsen.
Jag som absolut inte vill ha kejsarsnitt har nu blivit lite förvarnad om att det ändå kan bli så.
Bebisens hjärtfrekvens är hög och jag känner minskade fosterrörelser.
Det blir ctg varannan timme nu i natt och sen bedömning...
Är jätterädd och orolig för vad som händer nu...
DElifi och 2barnsmamma: GRATTIS!!!
Delifi: jag har ocskå gjort snitt och jag blev lite blå, som ett blåmärke men det försvann ju jätefort. Tycekr itne ditt låter normalt, men det kan ju bero på att de rotat så in ihelvete i dig...?
Lägg gärna upp bild!!!
KRAM
GRATTIS till alla barn som föds!!!!
Jag har uppdaterat i bloggen om vad som hänt (och inte hänt) för de som är nyfikna. JAg orkar inte skriva allt här, men jag har förmosligen läckt vatten, bebeisen har vairt stressad men mår nu bra och jag är hemma igen. Ingen förlossning på gång
Stefanie: Hur har det gått!!!!!
Kul att se att det verkar vara på gång lite för en del. Här är det fortsatt kavlugnt! Men det är okej så länge det är helg för då är mannen hemma och avlastar mig
Helgmys med damiljennär det bästa som finns!