Inlägg från: pickaboo |Visa alla inlägg
  • pickaboo

December Bebis 2010 :)

GRATTIS Cissi! Ska bli spännande att höra om din förlossning sen!!! Det verkar ha gått relativt fort

AnnaCL: så vacker hon är!!! nNu längtar jag ännu mer efter bebisen!

• pickaboo
    Emelle skrev 2010-12-22 19:30:38 följande:
    Ajajaj, börjar ha lite (ganska) ont nu när "värkarna" kommer.
    Har haft besök här av våra närmsta vänner. Dom tror inte dom ser mig gravid igen....
    Är helt säker på att det kommer gå över när barnen somnat och jag får ställa mig i duschen.
    Nä det tror inte jag... Inte om de har ändrat karaktär och gör så ont... Bebis inatt!!! Lätt! Om inte - då springer jag naken genom området på julafton. Kanske.
  • pickaboo
    ludicrous skrev 2010-12-23 07:07:38 följande:
    det släppte inte för att jag skrev här. det är helt annan karaktär än förvärkarna. de kommer glesare (7-10 min) men gör så in i helvete mkt ondare. januaribebis e bara  att glömma
    Åh vad spännande! Det verkar bli många som får före bf i den här tråden...

Jag lär väl bli färdig med födandet sist jag...
  • pickaboo
    Karttikeya skrev 2010-12-23 22:15:40 följande:
    Du, jag, Momalicious, Haligh och alberta77 tror jag. Tungan ute
    och jaaaaaag!!! Jag är också kvar och jag gissar att jag blir SIST!
  • pickaboo

Kan vi inte uppdatera listan som ligger i trådstarten. JAg har ju hängt med härhela tiden men finns inte med.

Någon som känner sig manad?
    Nu ska vi inte till grannarna för lite julfrukost - GOD JUL!!!!

Och grattis alla till era bebisar!

• pickaboo
    Jenni78 skrev 2010-12-24 14:10:26 följande:
    God jul och grattis till bebisarna! Tomte Får se om det blir någon julaftonbebis. Ingen som känner sig manad? ;)

Firar utan släkten i år. Skönt att slippa Norénföreställningen. Snart blir det julbord. Mums...
    Jag hade iofs inte tackat nej till en julaftonsbebis, men det är ju inte hända...
Svar på tråden December Bebis 2010 :)