December Bebis 2010 :)
Kan man hoppa in här och tjata med lite andra som ska ha barn i december, såg att det var mycket skrivet redan 

Kan man hoppa in här och tjata med lite andra som ska ha barn i december, såg att det var mycket skrivet redan 

Tack :D

Hejsan alla, får man hoppa in här (tror jag varit med och pratat under graviditeten om jag inte minns fel) har en son som föddes den 8e december 2010 

Hejsan och tackar 
2 barn mamma ja juste vad kul, jo här är allt bara bra dagarna rullar på och marcus har blivit så stor tycker jag kryper och står överallt helatiden idag stod han några sekunder utan stöd när vi var i affären  , och kanske ska han bli storebror i maj nästa år
, och kanske ska han bli storebror i maj nästa år 
Hur har allt gått för er andra under denna tid?

åh har han lärt sig klappa händerna mysigt :D marcus har kommit på att man kan dra fingrarna på läppen så det låter "blubb blubb" haha om du förstår :) mamma pappa och ajaj har han börjar säga. Ajaj fick vi höra häromdagen när vi sa till han att sluta
  åh har han lärt sig klappa händerna mysigt :D marcus har kommit på att man kan dra fingrarna på läppen så det låter "blubb blubb" haha om du förstår :) mamma pappa och ajaj har han börjar säga. Ajaj fick vi höra häromdagen när vi sa till han att sluta   Ja de är underbara de små liven. Ja gud tänk att när man väntar på ett posetivt test eller på bf så går tiden sååå långsamt men sen när man ser tillbaka så har tiden bara rusat iväg :) Ojoj vilken inlägg det blev haha
  Ja de är underbara de små liven. Ja gud tänk att när man väntar på ett posetivt test eller på bf så går tiden sååå långsamt men sen när man ser tillbaka så har tiden bara rusat iväg :) Ojoj vilken inlägg det blev haha  

Ja mina två första graviditeter har gått på första försöket så jag har stora förväntningar :)
 Ja mina två första graviditeter har gått på första försöket så jag har stora förväntningar :) 
         känns verkligen som en evighet men jag vågar inte testa tidigare, sambon tycker vi ska vänta tills lördagen den 17e men det kommer bara inte gå
 känns verkligen som en evighet men jag vågar inte testa tidigare, sambon tycker vi ska vänta tills lördagen den 17e men det kommer bara inte gå   

Lillsnurr: Ja verkligen det vore ju jättekul faktiskt  har också två test som ligger här hemma och bara väntar :D men jag vill inte testa inna den 15 då jag bara haft en mens så vet jag inte exakt vilken dag äl kommit, skulle vara så surt att få ett neg för man testat för tidigt :)
 har också två test som ligger här hemma och bara väntar :D men jag vill inte testa inna den 15 då jag bara haft en mens så vet jag inte exakt vilken dag äl kommit, skulle vara så surt att få ett neg för man testat för tidigt :)
Har också lagt märke till att jag kissar mer och sambon tycker jag har fått humörsvängningar   Bara hoppas att det inte är inbillade tecken :)
  Bara hoppas att det inte är inbillade tecken :)
Åh babysim är så mysigt, det blev aldrig av att vi gick på något sånt glömdes bort, men vi har varit i badhuset en gång och det var kul :)
Va smart tror nog jag också ska åka iväg och köpa regnställ så han kan vara ute och krypa även när det är blött, som du säger de vill vara ute :) Marcus blir heltokig de gångerna vi bara suttit inne hela dagen så ett regnställ få vi att köpa. Skönt att ni bor på en gård med andra barn iallafall vi bor just nu i en lägenhet utan tomt och med 99% pensionärer   Men det är som tur var inte långt till lekpark släktingar med hus och andra bekanta med barn, men vi letar som tokar efter radhus som inte är allt för dyrt..
  Men det är som tur var inte långt till lekpark släktingar med hus och andra bekanta med barn, men vi letar som tokar efter radhus som inte är allt för dyrt..