December Bebis 2010 :)
Men det är något man kan ha om de går ner i vikt för mycket.
Moma: Jag känner nog helt tvärtemot dig :) Jag skulle ha jättesvårt att sova om Marcus låg i ett annat rum, sen skulle jag tycka det var fruktansvärt jobbigt att behöva gå iväg till ett annat rum mitt i natten när han vaknar så kanske jag inte hört han på en gång så han är helt vansinnig sen gå runt och försöka få han att somna om sen lägga tillbaka han i sitt rum för att kanske behöva springa dit efter 2 timmar igen. Nej fy det passar absolut inte oss iaf 
Magda det är inte en fas då, vissa faser är otroligt utdragna.
Marcus har också varit så där till och från just nu har han precis slutat äta bra igen, igår åt han en halv vällingflaska tills klockan halv fem då han petade i sig några smörgåsbitar :/ Men på bvc brukar de säga att man får se på allmäntillståndet att dom mår bra i övrigt (gnälliga är de ju såklart) men att de inte verkar vara sjuka eller ha ont så är det bara att vänta ut det :(
Kan tipsa om en sak som alltid går ner på Marcus nu är det väl inget man kan leva på föralltid men det är ju skönt om de kan få i sig nått så de inte är jättehungriga, såg att han gillade youghurt.
Hipp har en burk från 6 mån med röda bär äpple och youghurt, Marcus slukar en hel burk (stor!) åt gången den kanske du kan prova :)
NhjärtaD:
Vi har en ullpläd i vår vagn har en stor rymlig emmaljunga så han har oftast bara tröja och byxor på sig annars smälter han. Men om vi ska ut och leka och det är ca 10-13 grader får han ha sin vindjacka. Men han är väldigt varm av sig precis som mig så vi har oftast inte så mycket kläder på han än.