December Bebis 2010 :)
Jenny10 skrev 2010-04-13 17:51:38 följande:
Hej igen mina fina flickor!Och tack finaste Majmamman som skrev i min gästbok!Har inte läst ikapp mig, bara ett citat från Malin o Henke som verkade ha fått skitnyheter jag blev så lessen! Fan att dessa bebisar inte kan göra som dom blir tillsagda, jag är helt vansinnig just nu.Tyvärr verkar jag få lämna tråden jag med, fick bruna strimmor på pappret igår kväll. Inte särskilt mkt men jag vet ju hur det var sist... Idag har det varit ytterst sparsamt och egentligen inget oroande men som sagt, det trodde jag sist med. Just nu har jag enorm värk, molande och mensvärksliknande, inget blod peppar peppar. Bm sa att "det behöver inte aaaalls vara nån fara" men jag vet ju hur det blir med blödningar i samband med smärta. Skit också.Ska lägga mig om en stund, kanske lugnar sig smärtan i alla fall, måste bara få barnen mätta och lagda.Juvel skrev 2010-04-13 20:47:02 följande:
Får nog tyvärr också lämna tråden:( Blöder mer och mer och har dessutom ganska ont, inte riktigt mensvärk utan lite mer... Ja ja, som ni skriver så gör ju naturen sitt och det är vi ju tacksamma för i slutändan. För vår del kanske det blir ivf nu, hoppas dock vi kan få köra med pergotime några gånger till för att ge mig in i ivfkarusellen just nu tror jag inte jag orkar... Kommer säkert kika in i smyg och se hur ni mår tjejer men HA DET BRA och ta hand om magarna...Kram på erOh hoppas på de bästa för er!!!