Minifer skrev 2010-04-12 16:57:18 följande:
Och tack majmamman! Gött att få joina er!!! :D Enda symptom jag har är lite småmolande i magen, inget mer alls. =) Just nu är det skönt ju mindre jag känner, eftersom förra graviditeten var sjukt jobbig
ja man kommer nog få mer gravidsymptom sen så man får va glad för de lilla man har är så länge

hihi!!!
Emelle skrev 2010-04-12 17:07:02 följande:
Nästan alla har fått tider till VUl och BM besäk...hmmmKAnske skulle ta och ringa och boka lite sådana tider vi med Idag har jag haft sån värk på vä sida, i området kring äggledarna.Bara på ena sidan.KAn det vara så när det växer där inne.Förut har jag kännt att det dragit i livmodertrakten, mitt på liksom.men igår kväll och idag har det varit endast vä sida...LIVrädd för ett utomkveds...Vore jävligt orättvist faktiskt...
Så där har jag med känt,värk i vänstersida vid äggstockarna,men har bra vara någon dag,sen gått över o kommit o gått lite!! Men hoppas med de e ligamenten=) Minns min förra grav med sonen då hade jag exakt lika dant,o ibland så ont så ja inte kunde kliva upp ur sängen!! fick lixom hasa mig ur den,haha!! Och då sa BM att det va just de! Så får hoppas det är det igen!!
Gud jag jag e med livrädd för allt som finns med en graviditet! Ja klart de e ett plus tjejen

ÄlskarNova skrev 2010-04-12 17:54:42 följande:
då gör vi VUL samma dag! Är i v.11+0 då. Men har funderingar på att ringa ett privat gyn i en närliggande stad och boka in ett VUL i typ v.7+ nånting, alltså nästa vecka. Då måste ju hjärtat börjat slå? Om det står på deras hemsida att de har landstingspriser, innebär det då 300kr?
ne ska inte göra vul då utan inskrivning! Sent enligt mig!! Men men! Ska ringa gyn i morron o be o få ett vul näsa vecka då jag är i v 7 pga av min oro osv! Sen vill jag även göra ett i v 12!! får ju betala själv,men det är det värt!! Ja det är som ett DR besök så 300 kr stämmer bra!!
Jessika82 skrev 2010-04-12 18:12:28 följande:
jag gjorde vul i dag och var i v 7+2 idag bf på min födelsedag
åh så skoj=) såg du den lille dåe?? Såg man hjärtat o allt?? när har du BF dåe??