December Bebis 2010 :)
3 barns mamma84 skrev 2010-12-07 15:31:52 följande:
Så om 3 dagar är du typ sjukskriven / mammaledig ?
åh hoppas det blir bättre herregud jag skulle oroa sönder mig om jag skulle börja blöda.
DU måste ta det lugnt säg till dem att nu e du ju gravid och du blöder då o då och har ont att DU måste vara hemma och ta det lugnt du MÅSTE tänka på dig och bebisen inte ett jävla jobb.
Krammar om dig hårt !!
Åh ja imon ja herregud idag måste jag fixa klart MIN väska till bb hihi icg sen bara njuta av sista magen inte sista sista utan denna hehe
Vad gullig du är<3 ja det mammaledigt, två veckor innan BF så jag hoppas jag får vila lite iaf! Mina kollegor tittade konstigt på mig när jag berättade att jag suttit på fl i går "du tycker inte att du borde vara hemma och vila istället för att sitta här då?", borde nog ha gått den här veckan kanske. Men jag har verkligen mått så bra och sanningen är att man är lite sniken med att börja ta av fp-dagarna för tidigt, vi lärare har ju ingen semester att ta ut... berättade på fl igår att jag jobbade fortfarande och de sa inget heller om att jag borde va hemma och vila, men mitt problem är nog att jag ska vara så stursk och inte beklaga mig, barnmorskan tittade på mig när jag stolpade fram i korridoren och sa "men herregud vad fort du går, gravida brukar ju gå i myrsteg" men sp har jag ju inga foglossningsproblem heller.
Ja urk kanske sjukanmäler mig sista dagarna och bara går dit för att städa undan och gå igenom med min vikarie, det har vi inte ens hunnit gjort än! För bebis och jag själv är tusan mycket viktigare än att eleverna ska hinna få sina uppsatser rättade innan fröken slutar, så är det ju
Vad spännande det blir imorgon! Antar att du är kvar några dagar men får rapportera sen såklart