Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

December Bebis 2010 :)

NhjärtaD: Be vårdcentralen testa din sköldkörtel. Har man för låg produktion kan man bli väldigt trött. Det är dessutom inte helt ovanligt.

• Karttikeya
    ludicrous skrev 2011-03-09 15:53:24 följande:
    Vi fick sova nån timme förut iaf o jag o sambon ska bestämma om natten som kommer sen när han kommer hem.

Någon som haft magsår nån gång? Jag har ont typ runt magen. Som ett C, med böjen uppe under revbenen och ändarna neråt var sin sida.. Känns lite som magknip o gör ont när jag sträcker ut mig eller äter. Hoppas fan inte det är magsår för jag klarar mig inte utan mitt kaffe :P
    Kan vara magkatarr, men då skulle jag skylla på sömnbrist snarare än kaffe.
  • Karttikeya
    NhjärtaD skrev 2011-03-10 16:05:19 följande:
    Oj, kan det bero på det??
    Japp. Be din vårdcentral kolla upp det. Man får tabletter som inte har någor biverkningar om så skulle vara fallet :)
  • Karttikeya
    Lmks0910 skrev 2011-03-10 20:19:42 följande:
    Ni som har kolik barnen: Hur går de för er? börjar dom bli bättre, märker ni någon skillnad nu när dom blir större?
    Sebastian har blivit MYCKET bättre, märker knappt av det alls längre, bara lite oro på kvällarna :) är så skönt !
    Ja här är ganska stor skillnad också. Glad Gnälligt om kvällarna, men det beror nog inte så mycket på magen längre.
  • Karttikeya
    Momalicious skrev 2011-03-10 20:50:27 följande:
    Sitter med ett glas rött, inte fel! :)
    På en torsdag!! Flört
  • Karttikeya

Här har natten varit härlig. Han åt vid 18.30 och blev sen jättetrött vid 20, så då lade vi honom. 23.30 vaknade han eftersom vi gick och lade oss då så han fick mat, för annars hade han väl vaknat när som ändå. Han vaknade 5 nästa gång Skrattande Fick mat, somnade om och vaknade vid 7 då Martin gick upp, så då lade jag honom i min armhåla och vi sov till 10.30, haha. Han är på riktigt gott humör idag också Skrattande (jag med)

• Karttikeya

En början till bihåleinflammation (får alltid det när jag är förkyld), halsont samt obehagligt sus i öronen = underbar fredagskväll.....Obestämd

• Karttikeya
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-11 18:18:00 följande:
    Det hade jag själv i 2 dagar ass jobbigt vet själv hur det är snyter är det bästa och massa snor kommer ut
      men det är bättre nu .
    Hade ont i läpparna kinden och nära ögonen och huvudvärk och allmänt trött och seg i kroppen.

Hoppas du mår bättre snart kom ihåg att ta halstablett + snyt dig massa så du får bort så mkt som möjligt.
    Jag brukar som sagt få bihåleinflammation varje gång jag är förkyld och alla läkare säger att man inte ska snyta sig utan dra ner det och spotta ut, haha äckligt jag vet. Skrattande
  • Karttikeya

Jag tycker också det är härligt med närheten, men ibland känner jag mig riktigt låst! Men som sagt, han kommer ju inte hänga i min famn hela livet. Glad Man får passa på att njuta lite också.

Tim fick mat vid 19, somnade 20 och sover ännu. Jag är dum som inte lagt mig ännu, men tycker det är så skönt att vara vaken länge för en gångs skull! Får sota för det i morgon Flört

• Karttikeya

Usch idag har det inte varit roligt för lilleman.. Har sovit ätit och skrikit, särskilt när det varit dags för mat.. Han har skrikit sig blå så fort det varit matdags för att sen sluka maten jättefort.. Rynkar på näsan Måste vara en dålig-i-magen-dag idag.. Obestämd

Svar på tråden December Bebis 2010 :)