Inlägg från: Karttikeya |Visa alla inlägg
  • Karttikeya

Ojdå, krya på dig lilla Cornelia! Förstår att det känns oroligt Cissi.. Kram!

Här gick vi över på Baby Semp 1 - Lemolac igår. Märker ingen som helst skillnad, men min plånbok blir nog glad.. :)

• Karttikeya
    AnnaCL skrev 2011-03-23 09:27:50 följande:
    Vi vaccinerade elsa i torsdags, då var hon 3 mån och 5 dagar. hon vägde då 6 kg och var 61 lång.  En dunderklump numera. vad väger era vid tre månader?
    Härligt med lite hull Flört

Tim vägde ju 6,7 kg för två veckor sedan.. Blir grymt spännande att se vad han väger på tisdag, ska dit för vaccination och tremånadersbesök då. Gissar på att han iaf väger 7 kg nu.. Tungt att släpa på minst sagt!
  • Karttikeya

Tim sov 20-04.30 (gammal tid, 05.30 ny tid) sen vidare till 10! (ny tid). 8,5 h först sen 4 h till = UNDERBART!

• Karttikeya

Här har det sovits bra inatt minsann. 20.00-05.00, slocknade som en stock och sov till 7.00 då han inte ville ligga i sin vagga mer, men så fort jag tog honom till mig somnade han om så vi sov vidare till halv tio.. Sen åkte vi till bvc där lilleman fick vaccin. Han skrek innan hon stack för att hon höll fast hans ben, själva sticket var inte det farliga.. Tungan ute Sen var det föräldragrupp, trevligt! Nu sover lillen i sitt babyskydd, något han aldrig gjort tidigare! Blev väl trött av att först få sprutor och sen träffa bebisar. 3 månader idag, VAR TOG TIDEN VÄGEN?! Förvånad

• Karttikeya

Även jag kämpar med en ilsken bebis som vägrar sova om dagarna trots att ögonen går i kors. Har hört att det inte är helt ovanligt och att det blir bättre snart, haha..

Svar på tråden December Bebis 2010 :)