December Bebis 2010 :)
Men alla hade det bra.
Som är inte specielt små just nu häller och den du har i magen kommer nog hamna i Neo ett tag eller ?
En pojk i magen som spänner rumpan mot revbenen och tror att magen oxåsnart exploderar då han spänner med hela kroppen.
Ibland kan man oxå känna hans ben o armar haha
Börjar redan nu få lite mens värk hehe men det e skönt då vet man att kroppen fungerar ![]()
Man får dricka alkohol hela tiden men med måtta
Man får oxå dricka alkoholnär man närmar sigslutet alltså v 37-38 då spelar det ingen roll .
Jag ska iaf dricka alkohol glögg ..
Jag har fått i mig hmm i vecka 16 tror jag jag var då o drack 1 glas med votka med någon smak det var ett halft glas.
Så ja man får dricka ett helt glas vin om man vill men många vill inte o sen dess har jag inte dryckit utan jag blev bjuden och vi var många och det var folk från sverige som hälsade på alla vuxna.
Enligt bm får man men inte hela tiden o i massor.
Jag kommer att ta ett glas/mugg med glögg i jul men då har jag ju redan fått ut honom ![]()
Jag och sambon har pratat om vagn o vi har båda kommit överräns med att inte skaffa vagn utan kanske o då blir det i januari ca ..
Vi har en vagn nu en combi som jag hade med dottern år 05 jätte fin en brio så vi tog in den idag och fixade till den.
Så nu står den inne
Så den har allt.
Vi har en Emmaljunga här med scooter 09:a så vi har 2 st vagnar
+ Att vi har bil o går bil varje dag nästan.