Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

DrLiz
    Det är inget med mobbinig att göra vi håller ihopi denna tråd och alla FÅR ha egna uppfattningar.
    Visst kan jag iblnd känna ''jaha varför får jag inget svar'' men man måste oxå inse att det finns något somär viktigare än MIG just då.
    Jag stårför min mening och om ingen vill ha mig i denna tråd får dom säga och jag lämnar tråden direkt självklart.
    Men jag vill inte ha någon tråd polis som ska tro att jag är en Alkolist för ajg står för min mening jag är IMOT alkohol i många fall men att ta ett glas som (firdag) varför inte man får dricka men nu menarde jag inte att ta upp fötterna påbordet och pimpa i ett hel flaska votka precis!!
    Om något trodde det var det fel tänkt.

Jag är en bra mamma och gen bra gravid kvinna och jag står baraför minaord alla får tycka vad dem vill.
    Visst ingen brydde sig om det jag skrev om  (molvärk) hela kvällen jag blev lite orolig men det kan bara vara sex vi har sex varje dag kalla mig sexmissbrukare men sex är TOPPEN enligt mig.
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    alberta77 skrev 2010-10-19 16:07:57 följande:
    Åh så mysigt! Är så sugen på att plocka fram kläder med men har ju så långt kvar. 
    Bara njuta och ta fram jag stod upp hela kvällen i 3 dagar och vikte ihop kläder och stryckte dem och la dem i hyllan jätte mysigt
    Sängen e ju oxå bäddat hihi och skötbordet framme och lite blöjor o så fattas men det kommer
    Babysittern är uppe den med
    Overollerna är tvättade och hänger framme och vagnen är i hallen o väntar på Elias
  • 3 barns mamma84
    Willes Mamma 08 skrev 2010-10-19 16:07:15 följande:
    Bilder e alltid roligare Shit ja...jag har inte ens en bråkdel av kläder som du har,hihi! Verkligen dax för mig o handla på mig lite Ska förhoppningsvis till Ullared i helgen,men kläder blir nog nästa helg när vi ska åka till en större stad o även gå på IKEA
    Haha tack gumman men ja ibland har man ju kläder liggandes kvar sen sonen det var ju som du år 08 så du har nog oxå i massor kan jag lova
    Ta bara fram och släng dem du inte gillar jag har slängt själv en hel del o har fortfarande massor kvar + massor som är nytt
    Jag är en mamma som MÅSTE ha nya kläder till varje unge haha

Jag ska nog köpa lite till det behövs
  • 3 barns mamma84
    Stefanie skrev 2010-10-19 16:56:39 följande:
    Jag har också oroat mig varje gång jag haft huvudvärk, men det har ju aldrig varit någon fara... Men är man riktigt orolig kan det vara en bra idé att kolla blodtrycket så slipper man oroa sig sen!

Det svåra med den här gravidhuvudvärken är att jag inte kommit på  något som hjälper. Har försökt med allt man brukar göra i vanliga fall, men det har inte gått att påverka. Hoppas du hittar bättre sätt!
    Huvudvärk hmmhär med men inte så det gör ont utan som en bad klämd hårt runt huvudet nu i 8 dagar alvedon hjälper inte och bm har jag 12 nov igen något man ska hålla koll på ?
  • 3 barns mamma84
    Momalicious skrev 2010-10-19 17:02:18 följande:
    Ja, lite svårt att kolla det själv bara, har inga såna grejer hemma.
    Tycker också det är svårare med huvudvärken som gravid. Förr tog jag alltid en Ipren och då gick det nästan alltid bort. Hoppas bara det är enveten huvudvärk och inte hf.
    hf ?????
    Vad är det ????
    Orolig nu
    Haft spän huvudvärk inte som trummor utan som hård band runt huvudet som kläpper o spänner har haft detta sen bm tiden 12 okt idag är det 19 oktoch jag har haft detta i 8 dagar nu INGET hjälper
  • 3 barns mamma84
    Sandragumman skrev 2010-10-19 17:08:55 följande:
    Wiiii imorgon börjar oxå våran föräldrakurs:) ska bli kul även om jag varit med förr
    Vill oxå men här finns det inte eller jag vet inte har iaf inte fått höra av bm detta
  • 3 barns mamma84
    mamma smurfen skrev 2010-10-19 17:14:29 följande:
    hf = HavandeskapsFörgiftning.... ett av symtomen är just huvudvärk, andra symptomer kan vara svullnad i händer och ansikte, hög puls å svettningar bla.....

Är du orolig så ring din BM, de e ju det dom är  till för vetja=) 
    Min blodtryck är normal ligger på 120 och jag har bara massa svettningar hör väl till graviditeten och huvudvärken med sa bm så vi var där och svullnad i händerna och fötterna har jag då o då försvinner och kommer tillbaks
    Huvudvärken spännhet säger bm så att det går över det är bara då om blodtrycket e hög enligt henne.
    Hmmnu börjar jag fundera..
  • 3 barns mamma84

Kommer in i kväll ska laga lite mat kram på er{#emotions_dlg.flower}

• 3 barns mamma84
    ÄlskarNova skrev 2010-10-19 17:19:32 följande:
    skrev ju imorse att syrran åkte in till förlossningen-men hon trodde ju hon skulle bli hemskickad. Pyttsan! Hon var öppen 5cm och ca. halv två idag kom hennes lilla flicka till världen! Vet inte mkt mer än att allt gått bra och så. 
    Nu blev man ju inte ett dugg mer sugen på sin egen i magen!
    Är så glad för systers skull. Hjärta 
    Stort grattis tilldin syster och dottern till henne och stor grattis till dig stolta systern som idag är du mosterHjärta
  • 3 barns mamma84

Angående hon som skrev i tråden trodde att jag var säkert en alkolist tråkigt med sådanna folk enligt mig.
    Och trodde att jag blev utfryst mobbad pågrund av min mening.
    Säger bara att man ska få säga vad man vill men alltid behöver man inte hålla med.
    Som jag o saliva123 både hon och jag tyckte samma som att ta ett glas vin på ett fest tillfälle helt okej.
    Men nu kan vi glömma detta

Svar på tråden December Bebis 2010 :)