Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

December Bebis 2010 :)

Dottern hade 144-150
    Sonen hade 150-155-160
    Denna har 144-155 o det är en pojk

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    delifi2 skrev 2010-10-20 15:47:33 följande:
    Vi har akta graco babyskydd, köpte nytt när vi fick WIlliam, sen stolen efter är en britax freeeway som vi ska byta nu så att William kan sitta i den, han sitter fortfarande i babyskyddet.

Idag hjölpte inte akupunturen nåt har så ont fortfarande, kan bero på att efter akupunkturen så var vi på tul. Hon väger 2800g redan nu och de säger att jag är i vecka 32. Fanns det inte nån sida om det någonstans?
    Långa lårben hade hon de låg på +5 fast även om jag är kort så har alla mina barn haft långa ben och kort överkropp
     samma här ett stort barn  i magen
    Idag e jag i vecka 32 eller vecka 33
  • 3 barns mamma84

Idag blev det antrikåh 2 st köttbitar för 130kr dyrt men JÄVLIGT gott
    Och ungspotatis med kantarell sås viss låter det jävligt gott kan tilllägga att det var lite blodigt med hihi
    Så nu ejag mkt mätt i magen haha

Sen är jag och sambon NY kära igen Hjärtadet känns så jävligt underbart alltså.
    Sen sa sambon igår kväll hoppas du förstår mkt jag älskar dig jag komer alldrig att lämna digHjärta och jag bara började gråta haha
    Så jävla underbart.

Idag har vi åkt bil sen kl 08.30 och var hemma kl 17 tiden haha och vi går gått omkring istan o såmen jaghadeinte så mysigt då jaginte orkar gå längre fick värkar och hade ont i ryggen och var varm och kännde mig yr i huvet.
    Men det var mysigt iaf.
    Har köp (Rosa bandet armband idag) och hår färg som jag ska fixa idag .

• 3 barns mamma84
    LillSnurr82 skrev 2010-10-20 18:55:24 följande:
    Härligt och vara nykär..
    Sambon och jag har vart tillsammans i 2 år och jag känner mig fortfarande nykär.. underbart e det Hjärta
    Är så lycklig att jag har honom för han öser komplimanger till mig, speciellt nu när jag är gravid och INTE känner mig direkt attraktiv.. Och det är OFTA han också säger just så som din sambo sa till dig igår kväll.. och då brukar jag med bli helt gråtfärdig!!
    Det känns bara så jävla härligt.
    Innan visst vi var jätte kära men när vivarit ett par i 9 år så börjar ju man tappa inte man inte älskar varandra men som80 åringar och lite sådär gnälliga haha men oj vad härligt.
    Vi kysste varandra och hade det så himla mysigt och vi (Älskade med varandra) långsamt och han ville baraatt jag skulle ha det super skönt och såg till det oxå.
    ja det gör han alltid men oftast har det vararit pang bom och sen över.
    Men nu var det bara så MYSIGT.
    Sen låg han och hålde om mig hela natten och kände på magenoch pratade med honom åååh fan jag var bland rosa moln haha

När träffades ni ?
    Vi träffades 2001-2002 6 maj
    Vi förlovade oss för 1:a gången när vi var 16år gammla men det tog slut i 1 vecka nu e vi förlovade igen och det blir 1år 22 nov på min föddelsedag
  • 3 barns mamma84

Vi träffadesvia Internet (Smurfa.se) finns inte längre TROR jag vi pratade med varandra i 1 vecka ca och träffades för första gången och vi satt inne på tåget jätte nervösa och sambon skickade en mms till min mobil en nalle somstor med ett hjärta och det stod Gillar dig vi kom hem till honom och hade sex hahaha och vi blev ett par direkt och bestämde oss att förlova oss redan då

Jätte kul att läsa hur ni träffades osv jag tycker det är spännade

• 3 barns mamma84
    LillSnurr82 skrev 2010-10-20 19:10:27 följande:
    Vi blev tillsammans 26/2-2009
    Träffades via facebook/speeddate Skrattande snacka lite där sen träffades vi för en fika..och sen blev vi tillsammans 3 dagar senare.. hehe.. andra dejten hade vi i simhallen av alla ställen..

Är inte förlovade, men vet att vi både kommer förlova oss och gifta oss en vacker dag..
    åååh vad härligtHjärta
    Haha simhallen hahaha det var ju något nytt
  • 3 barns mamma84
    Karttikeya skrev 2010-10-20 19:18:04 följande:
    Jag och min karl är också nykära fast vi varit ihop i två år. Inte för att det är så vårdslöst länge, men det känns verkligen superhärligt Glad Vi förlovade oss 19e juni 2009 (midsommarafton, tihi) och ska gifta oss den 28e maj nästa år ^^ Klart man tjafsar lite ibland, allt är inte en dans på rosor, men oftast är det bara sådär alldeles underbart Skrattande
    Gifta fan vad mysigt det är ett stort steg och så jävla romantisk !!
    Vet du hur du ska ha dit bröllop ?
    Ja bråk får komma ibland det rensar allt likom
    och Ny kär det är bara så HÄRLIGT man blir så glad i kroppen så lycklig på nytt.
  • 3 barns mamma84
    Ninnie81 skrev 2010-10-20 19:44:19 följande:
    hej brudar. Nu har äntligen våran lillprins kommit. Efter 3 dagars försök av igångsättning så blev ja till slut snittad idag. Våran lilla plutt föddes 14.08 och vägde 1938 gram. Så snygg. Lutar mot en Neo. Kram på er alla
    Stort mega grattis till er och Neo jätte fint namn och en stor kille vilken vecka ?
  • 3 barns mamma84

Haha trodde detta var en DECEMBER tråd *Skrattar* men alla bebisar vill ut nu kanske dom inset att födas på Oktober och November är bättre hahahaha

• 3 barns mamma84
    NhjärtaD skrev 2010-10-20 19:49:14 följande:
    jahopp, nu sitter man med förväkar ele värkarObestämd 5-8 min emellan....får se hur denna kväll slutar...hållt på i 3 timmar ca.

vi träffades 2003 på en fest, först var vi bara kompisar men det har alltid funnits en attraktion. 2006 började vi träffas lite smått, men efter ca 6 mån avtog det. men vi har alltid varit vänner. februari 2009 började vi på att igen & nu är vi förlovade & väntar en skatt tillsammans ÄNTLIGEN!!!
    Kommer gifta oss till våren 2011. Älskar honom överrallt annat & han ger mej komplimanger varje dag & vi messar alltid när vi är ifrån varann. Han är min själsfrände!!!
    Hur går det för dig vännen ????? jösses börja undra om min pojk är lite sen hahaha
    Är din bebis fixerad ????? shit ska du ringa Förlossningen ??? :-/ håller tummarna att allt går bra och den vill stanna kvar iaf 1 månad till minst
Svar på tråden December Bebis 2010 :)