Inlägg från: Mysmamma70 |Visa alla inlägg
  • Mysmamma70

December Bebis 2010 :)

3 barns mamma84 skrev 2011-07-08 07:48:34 följande:
    vad är det för bröd ?

jag skulle va livrädd att e skulle få i halsen
    Vitt bröd i alla former, fullkorn ska man ju undvika till en början

Hon fick ju inte hela bitar direkt utan vi började med små smulor och gav sen större och större bitar tills vi var trygga i att hon klarade av det. Man får prova sig fram för olika barn har olika lätt för det.

Och att sätta bröd i halsen är inte så farligt eftersom det är uppblött, då är det värre med gurkbitar och fruktbitar. 
    ~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70

Kokta mjuka Majskorn och ärtor brukar också uppskattas som plockmat

Ska köpa leverpastej och ha som pålägg på bröd och rån.

• Mysmamma70

Ludi - så tufft är det tänder på G ?

Vår Charlie stökade jättemycket på nätterna mellan 7-9 mån då det kom massor av tänder.

• Mysmamma70

Jag har kopparspiral och får mindre mens av den, i Skåne är den gratis. Jag vill inte använda hormonpreparat

Grattis till graviditeterna! Vi har 13 mån mellan våra yngsta, det är underbart!

• Mysmamma70

16 juli 2011 Hjärta
  • Mysmamma70

Grattis NhjärtaD

Cornelia har äntligen börjat sova lite längre på morgnarna, men är vaken sent på kvällarna istället, gärna till 23-23.30

• Mysmamma70
    NhjärtaD skrev 2011-07-19 22:32:52 följande:
    4/6 blev vår dag Hade ni det hemligt?? Minns inte att jag sett dej nämna det
    Den dagen var vi också på bröllop

Nu har Cornelia bestämt sig för att helt sluta amma. Desista veckorna har hon bara fått bröstet när hon vaknat vid fem, men nu när hon de sista dagarna sovit till sju vill hon inte ha bröstet mer. Sju månader idag  
Svar på tråden December Bebis 2010 :)