December Bebis 2010 :)
Jag sitter på akuten med min 15-åring som kraschade med moppen ikväll, hon är ok men har röntgat diverse kroppsdelar. Tänk så fort de små bebisarna blir stora...
Jag sitter på akuten med min 15-åring som kraschade med moppen ikväll, hon är ok men har röntgat diverse kroppsdelar. Tänk så fort de små bebisarna blir stora...
Vi väntar och väntar...
Det är toppen att ha mannen hemma så mycket, särskilt eftersom vi har två som är så små. Han använde sina föräldradagar för Charlie till att vara hemma i nästan tre månader när Cornelia föddes
Ibland när han jobbar extra på dagtid tycker jag att det är seegt, vi hittar på mycket kul på dagarna
Ja, barnen är ju olika, min äldsta dotter har alltid varit försiktig och i princip aldrig skadat sig, det var premiär för henne på sjukhus sen hon låg på neo
fast tekniska saker är hon bra på att pilla sönder oxå, men tror det mest berott på hormonutfall och ilska. Senaste mobilen har hon varit rädd om, den har hållt i ett år nu
Nu har jag sovit en timme, alltid nåt, tur du hade Magnus hemma så du också kunde ta igen förlorad sömn, Delifi!
Vilken knäppis, Delifi 
Det finns inget som hindrar att du tar ut en spiral efter en kort tid när ni bestämt er för syskon
Skulle den få dig att må bättre vore det väl värt pengarna? Hjälp måste du få iallafall!
Kopparspiralen är gratis här
Vilket pissväder vi har i Skåne nu, tur att Turkiet hägrar om 10 dagar