Inlägg från: Mysmamma70 |Visa alla inlägg
  • Mysmamma70

December Bebis 2010 :)

Jag sitter på akuten med min 15-åring som kraschade med moppen ikväll, hon är ok men har röntgat diverse kroppsdelar. Tänk så fort de små bebisarna blir stora...

• Mysmamma70

Vi väntar och väntar...

Det är toppen att ha mannen hemma så mycket, särskilt eftersom vi har två som är så små. Han använde sina föräldradagar för Charlie till att vara hemma i nästan tre månader när Cornelia föddes

Ibland när han jobbar extra på dagtid tycker jag att det är seegt, vi hittar på mycket kul på dagarna

• Mysmamma70
    delifi2 skrev 2011-08-09 00:05:40 följande:
    usch då hoppas allt är ok med henne, en anledning till att Emily inte fick nån moppe, tyvärr fyller hon 18 om 3 veckor så då kna jag inte stoppa henne.

Nån som har en bra idé vad man kan köpa till en 18-åring??
    Nja, jag tillhör inte den katogori mammor som oroar mig för ALLA faror, och med moppen har jag känt mig trygg, men igår var det busväder. Nu är det ju bra att ungdomarna tvingas ta körkort också och utbildas i 2 dagar i alla trafikregler (även om det svider i mammas plånbok med 4000 för ett moppekort så är det värt det!)

Bor man på landet som vi gör så är det en frihet att kunna köra moped och ta sig till tåget och vidare ut i världen.

Allt gick bra, hon fick hakan ihopklistrad och har några sprickor i näsan som de tror läker ihop fint av sig själv. Nu blir det vila några dagar för den lätta hjärnskakningen.

Men nu känner jag att jag lever - kom i säng kl 1 och Cornelia ville vakna 5 idag Det får bli en middagslur senare idag
    ~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • Mysmamma70

Ja, barnen är ju olika, min äldsta dotter har alltid varit försiktig och i princip aldrig skadat sig, det var premiär för henne på sjukhus sen hon låg på neo fast tekniska saker är hon bra på att pilla sönder oxå, men tror det mest berott på hormonutfall och ilska. Senaste mobilen har hon varit rädd om, den har hållt i ett år nu

Nu har jag sovit en timme, alltid nåt, tur du hade Magnus hemma så du också kunde ta igen förlorad sömn, Delifi!

• Mysmamma70

Vilken knäppis, Delifi Demon

• Mysmamma70
    Momalicious skrev 2011-08-09 18:29:48 följande:
    Jag orkar inte. Från äl till mens mår jag såååå illa. Dygnet runt. Orkar inte! Kan ju inte gå runt och må illa halva månaden varje månad. :(
    Men så ska du ju inte behöva ha det!
  • Mysmamma70

Det finns inget som hindrar att du tar ut en spiral efter en kort tid när ni bestämt er för syskon

• Mysmamma70

Skulle den få dig att må bättre vore det väl värt pengarna? Hjälp måste du få iallafall!

• Mysmamma70

Vilket pissväder vi har i Skåne nu, tur att Turkiet hägrar om 10 dagar

Svar på tråden December Bebis 2010 :)