Emelle skrev 2010-04-16 17:46:02 följande:
Men GUD så skönt attt höra!!Vad bra att du åkte. Nu känns det väl bättre!!Hur stark är din smärta på sidan? och sitter den i hela tiden?Jag har ju imellaåt ont och är öm på ena sidan...Ömmar du när du trycker? Det gör jag på va men inte på hö.Är också rädd för ett utomkveds...
När jag väntade min son så hade jag fruktansvärt ont i vänster sida vid äggstocken...ont när man låg,gick,stod,trycke,inte tryckte...fick då göra VUL i v 12 o allt såg toppen ut,så de va bara ligamenten...o han föddes frisk som en nötkärna sen

Så hoppas att de inte e någon fara för din del!!!
Minifer skrev 2010-04-16 17:46:04 följande:
åååååååååååååååååååååh vad skönt att du fått hjälp!!! Verkligen skitkul! Jag bestämmer att det inte är utomkveds *känner sig allsmäktig* och att det pickar ett litet pickelipick nästa gång! =)På måndag ska vi på provfilmning nr två för reklamfilm, är så nervös att jag måste bara en tårta
va då för reklam film

ÄlskarNova skrev 2010-04-16 18:33:20 följande:
Go kväll alla! O grattis nyplussare! Jag har ngt jag upptäckte för ngn timme sen när jag stod i duschen..mitt vänstra bröst är något större än det högra. Har svullnat upp lite sen jag blev gravid-det har jag ju märkt. Men just att det ena är större än det andra och är "knöligare" är det det som gör mig orolig! Eller är det så för er andra med? känns det knöligt-mer än när ni är icke-gravida?
Mina bröst var inte knöliga innan denna grav men e de nu o de e fullt normalt,e ju mjölkkörtlar o sånt som växer antar jag, att det ena bröstet är lite större än de andra,e oxå fullt normalt,vissa har ju de utan att ena vara gravid!! Så inte behöver du vara orolig för de gumman!!!