Inlägg från: MajMamman08 |Visa alla inlägg
  • MajMamman08

December Bebis 2010 :)

Jenny10 skrev 2010-04-13 17:51:38 följande:
    Hej igen mina fina flickor!Och tack finaste Majmamman som skrev i min gästbok!Har inte läst ikapp mig, bara ett citat från Malin o Henke som verkade ha fått skitnyheter jag blev så lessen! Fan att dessa bebisar inte kan göra som dom blir tillsagda, jag är helt vansinnig just nu.Tyvärr verkar jag få lämna tråden jag med, fick bruna strimmor på pappret igår kväll. Inte särskilt mkt men jag vet ju hur det var sist... Idag har det varit ytterst sparsamt och egentligen inget oroande men som sagt, det trodde jag sist med. Just nu har jag enorm värk, molande och mensvärksliknande, inget blod peppar peppar. Bm sa att "det behöver inte aaaalls vara nån fara" men jag vet ju hur det blir med blödningar i samband med smärta. Skit också.Ska lägga mig om en stund, kanske lugnar sig smärtan i alla fall, måste bara få barnen mätta och lagda.
    Nej hjärtat, de får inte hända igen!!! Vi skulle ju föda december bebisar jue! Tycker sååå synd om dig...finns inga ord!! HOppas o håller tummar o tår så jag spricker att de inte ska vara någon fara!!! Tänker på dig!!! Ska du göra vul el något??
    Juvel skrev 2010-04-13 20:47:02 följande:
    Får nog tyvärr också lämna tråden:( Blöder mer och mer och har dessutom ganska ont, inte riktigt mensvärk utan lite mer... Ja ja, som ni skriver så gör ju naturen sitt och det är vi ju tacksamma för i slutändan. För vår del kanske det blir ivf nu, hoppas dock vi kan få köra med pergotime några gånger till för att ge mig in i ivfkarusellen just nu tror jag inte jag orkar... Kommer säkert kika in i smyg och se hur ni mår tjejer men HA DET BRA och ta hand om magarna...Kram på er
    Men gud,NEJ vad händer Så många inom loppet av några dagar!! buuuh!!! tycker så jävla synd om er,att ni måste gå igenom denna jävla smärta o tårar!!!
    Oh hoppas på de bästa för er!!!
  • MajMamman08
    Jessika82 skrev 2010-04-13 21:37:59 följande:
    mår fruktansvärt dåligt...
    Nej varför de??? inget otäckt va??
  • MajMamman08

Fy tusan nu får de inte hända mer otäcka saker!!! Man blir ju sååå nojjig själv!!!
    Tycker såå synd om er alla,då jag själv gått i genom de,många tårar!!

• MajMamman08
    Jessika82 skrev 2010-04-13 21:49:41 följande:
    Nej inget farligt bara.... illamående och detta har jag hela dagarna.....
    ah,puh!!! Nu får de inte hända mer!!! Jag mår inte jätte illa direkt,lite små illa på morgonen,men inte så de stör än så länge
  • MajMamman08
    sandra8712 skrev 2010-04-14 01:30:24 följande:
    Hm jag får nog tyvärr också lämna tråden tjejer:(Fick ju svaga plus med testlagrets tester men tog ett cb idag o det var negativt:( hm fattar ingenting.Men vi kämpar på så så småningom blir det nog en bebis:) lycka till här inne tjejer:)Kramar
    Ne,men va konstigt??? Kan du inte gå till MVC o kolla dig dåå?? Så mysko o först få plus o sen neg??
    Snart blir vi ju inga kvar i tråden
    Hoppas du e gravid ändå=)
    Timjah skrev 2010-04-14 02:37:04 följande:
    Har just hittat hit och det var ingen munter läsning detta inte! =( Beklagar verkligen alla mf! Jag har själv två mf i baken och har just gått in i vecka sex (5+1) och ett VUL väntar på mig den 21/4 på en privatklinik för att förhoppningsvis få se ett hjärta ticka för första gången. Jag tror stenhårt på tredje gången gillt för oss nu!Lycka till, alla!
    GRATTIS till plusset Jag ska med göra vul,men på gyn den 27/4

Idag när jag vaknade fick jag en chock! Haha....mina tuttar har växt som bara den Och knöliga o ömma o vårtgården har även den blivit lite mörkare!!! Nu händer de grejer
  • MajMamman08
    Emelle skrev 2010-04-14 07:47:51 följande:
    Får ångest när jag läser om alla blödningar och MF.Mina känslor se förra graviditeten bara blommar upp...*poff* sådär.Känner hysteriskt med er tjejer som har det tufft nu.Massor av kramar till er...
    Usch ja,de e ingen kul läsning
  • MajMamman08
    bebbi skrev 2010-04-14 07:52:42 följande:
    Grattis, känns som en evigghete att vänta till vul. Jag ska dir den 28/4 för att se om hjärtat tickar =)MEN:Va på VUL häromdagen för att kolla äggstockarna då jag haft lite ont. Ska ju resa utomlands om några dagar och va lite orolig. De kikade på dem och de kunde se några äggblåsor samt en cysta som brustit, de va lite blod runt den och de va därför jag hade lite ont sa dem men de va inget farligt, de trodde ej att de skulle kunna se något av graviditeten än då de är lite för tidigt, MEN vi hade tur, läkaren kunde se inte  bara 1 hinnsäck utan 2 st. Så om allt vill sig väl så kommer vi få tvillingar =) Vi är så lyckliga och förväntansfulla. Ska på de riktiga VUL:et den 28 April och är de då 2 st hjärtan som slår då så är de enligt läkaren 97% chans att allt kommer att gå bra hela vägen. kraam
    GRATTIS IGEN TILL TVILLINGAR
    Härligt,vart ska ni åka någonstans??? Skulle va skönt o komma bort lite,inte alls avis inte{#lang_emotions_tongue_out}
  • MajMamman08
    3 barns mamma84 skrev 2010-04-14 07:54:09 följande:
    Idag är det Bim+1 kissar fortfarande massor redan kissat 2 ggr hihi få se hur många man kissar idag.Tappen är gömd ligger bakvägg och mjuk och stängd..Vill veta snart gud alltså detta är jobbigt..
    Kan du inte gå ner till MVC o göra test??? Blodprov? Hoppas du får plus snart
  • MajMamman08
    3 barns mamma84 skrev 2010-04-14 08:16:11 följande:
    Hehe gumman finns ingen MVC eller vårdcentral här i byn utan bara en läkare men jag vet fan alltså hehe vad tycker du ??Nu e jag nervös hehe Ska jag bara till läkaren och beställa en tid och be dom kolla upp mig och sen ta blodprov eller test ??Jag vet inte om dom gör så ??Är hemma idag har min dotter här hos mig alla andra är borta jobbet och dagmamman.
    ne de e klart,kanske känns knas o gå till DR för o kolla grav,hihi!Han kommer säkert o säga bara att du får vänta el nåe!!!
    Men ja du får la bara avvakta då,men åhhhh så jobbigt jue o inte veta förstår om du e nervös!!
    Men vilka tester hade du fått plus med då?? Gjort ett nyligen?? Kanske va cb stickan du tog som va nåe knas med,hihi! Hoppas,hoppas du e gravid{#lang_emotions_flower}
  • MajMamman08
    Emelle skrev 2010-04-14 09:51:54 följande:
    NU har jag fått BM tid.Den 12 maj ska vi på inskrivning. Kommer var v8-9 då.Ville göra VUL först och det gör vi veckan innan.Ska och lämna urin prov på MCV innan dess för att ha koll så jag inte går med någon UVI. Märker inte när jag får det och det är ju inte bra att gå med under graviditeten.Känns skönt att ha lite milstolpar att sikta på nu... Har mått riktigt kasst idag på morgonen ju. Det kommer och går.Är osäker på om det är något magvirus jag fått av vår minsta som kräktes en ggn idag el om det är graviditeten...Är dåligt i magen med...Har jag inte avrit nu på ett par dagar...Vill inte bli sjuk men det känns inte som vanlig magsjuka...
    'åh så fusk!!! alltså jag fick inskrivning då jag kommer o va i v 11,e inte de rätt sent??? förra grav fick jag skrivas in v 9....känns lite mer normalt lixom!!!Kändes på något sätt som om hon BM inte ville skriva in mig tidigare pga av mitt MF förra grav,men lixom så kan man ju inte tänka!!! Ne gillar verkligen inte den BM jag kommer o få! Den jag hade förra grav vill jag ha,men hon hade tyvärr inga tider!!! Men man får byta BM va???
    Fick inte komma på något besök o ta gravtest el kolla UVI heller,de fick jag med förra gången! ne usch,känns inte bra i magen när jag tänker på att ja ska ha den BM.

Ja usch,får hoppas de e grav illamående,inte skoj med "vanlig" magsjuka!
Svar på tråden December Bebis 2010 :)