shiny02 skrev 2010-04-12 14:04:17 följande:
Hejsan o Grattis till alla nya som skrivit i denna tråd. v 6 ( 5+2 idag) o önskar att tiden ska gå lite fortare fast samtidigt så vill jag njuta av min lilla plutt som kryper här hemma. Funderar på o boka tid på mvc för inskrivning...fast fick juh inte tid förrens i v.12 förra gången, lite väl sent tycker jag. Skulle vilja gå på ett VUL för att se det lilla hjärta som slår, men svårt o få det. Hur har ni andra fått tid till VUL??? soliga kramar :)
s89 skrev 2010-04-12 13:31:08 följande:
Åh mysigt. Då är vi i samma vecka. är också i vecka 6 (5+0) idag.. så mysigt! Ska till MVC på torsdag.. Spännande.
Jag är i v 6 (5+0) idag enligt fl! Ringde o bokade tid idag på MVC, hon frågade oxå om det var planerat!!
Fick inte inskrivning förrän den 17 Maj,är då i v 11.jisses så länge dit! Förra gången blev jag inskriven i v 9. Hon ville boka in mig om 2 veckor,men då va de bara kostsamtal och det känner jag att jag kan hoppa över!!! va ju på ett förra grav och e jag osäker så e de bra o gå in på livsmedelsverkets hemsida!!! hehe
I med att jag inte haft mens sen MF så fick hon räkna från då jag hade MF sa hon och enligt henne va jag bara då bara i v 4-5.
Neee skulle inte tro så lixom,hur konstigt räknar inte hon dåe!!!!?? om hon räknade sista mensens första dag i början av mars!!!
Fick inte VUL hos dem trots MF,så jag ska ringa sjukhuset och be om ett VUL,får dock bekosta själv!!Hoppas de har tid nästa vecka,då e jag i v 7! men hellre de så jag vet att allt e bra där inne!!! Kommer även vilja göra ett lite senare i v 12!!
s89 skrev 2010-04-12 14:10:43 följande:
Tack så mkt. Och grattis till dig med! Jag bokade in förra veckan, och fick en tid denna! Så det går rätt fort Eller aa beroende på vart man bor osv. Men ring och kolla, så får du se vad dem säger till dig. Jag ville också göra VUL nu, men de hade inte tid nu sa dem är i vecka 6(5+0) idag. Men jag vet inte när hjärtat börjar slå ?
Man ska kunna se hjärtat när man är i v 7!! Verkligen skillnad på där man bor hur tidigt man får komma o inte!! Vi är i samma vecka=) e oxå i v 6 (5+0) idag!!