December Bebis 2010 :)
willes mamma 08- de är väl ca 80% på inkomsten som gäller där med!
willes mamma 08- de är väl ca 80% på inkomsten som gäller där med!
Ja usch vad jobbigt du måste ha det! Åk in och klaga! De skadar aldrig, tvärt om!
Bm besök nyss! Lämnade prover så fick inte veta nu hur blod/järn värdet var! Men har sååå liten mage ligger och snuddar de undre strecket på kurvan! Sf-måttet ligger på ynka 26 cm och nu e jag i veckan 30! Så nu ville hon ha lite bättre koll och bokade in mig om 2 veckor istället för om 5 veckor!
Willes mamma 08: ja jag vet inte, men de beror. Väl mycket på hur ens egna kurva är???!!! 1 cm hit eller dit brukar inte göra nå, men hon kände sig lite osäker i och med min kurva! Får väl se hur de går om 2 veckor då
Å jag har mindre nu jämfört med tidigare
Ja jag har svullnat där nere men inget som utgör nå "problem" vid sex....
Men sambon påpekade att mina blygisar hade blivit fylligare och lite mer putande! hahahaha
Mrs T: grattis och håller tummarna för er! fint namn de namnet finns på min lista oxå!
Bebis väska har jag redan packat men kompliterar lite ibland! Min egen väska ska jag packa lite senare, men eftersom jag fick åka in tidigare förra gången så kommer jag inte vänta att packa den så sent! Men jag skulle inte klara mig på tex 2 st body till den lilla?! För jag låg där mina 2 katter och hade kanske 2-3st ombyten men jag fick ju stå och handtvätta på bb för att de. Lilla sket och kräktes! Så denna gång har jag packat en massa kläder minst 5 ombyten!