December Bebis 2010 :)
jag har oxå en "full" kissblåsa hela tiden.... å så kommer de bara 3 droppar när man lyckas få tag i en toa....
Nu har jag städat sen lunch tid och håller på än väntar bara att golvet i köket ska torka innan älsklingarna kommer hem..... sen blir det att fortsätta efter maten....
Nedre plan är då snart kliniskt!
Så efter att lill älsklingen gått och lagt sig så ska vi börja göra tårterna inför morgon dagen, så de får stå och bli saftiga och gooooda..... för imorgon fyller men lilla älskling 3år..... ujja vad jag tycker åren går fort och snat börjar man om på en ny kula med en liten bebis, nyss höll jag ju min 3-åring i famnen och vaggade..... HAHAHA
så mycket att göra ikväll inför de stora kalaset imorgon som jag dessutom spridit ut under hela dagen så de blir säkert inte så mycket vila och ro imorgon.... men de är ju iof kul med besök eftersom vi har de så sällan, bor 3,5 mil i från exakt alla vi är släkt med och känner, bor i en liten by som ligger åt helt fel håll från Boden så vi får sällan spontan besök eller besök överhuvudtaget!!!!! hahahahah