3 barns mamma84 skrev 2010-11-23 10:36:07 följande:
Mohahaha jag lovar dig haha om du vissar sambon din slemproppen kommer han att svimma då med 100% stående hahaha
Kan berätta när jag väntade sonen andra så hade jag BF 4 aug ingen bebis men en FETT STOR klump gele glump haha kom ut genomskilning ej svårt att missa den var min 5cm tjock och stor i alla dredden haha och jag bara tog upp den från mina byxor trosor med pappaer och kände på den ajg var självklart jävligt glad och nyfiken!!
Och bara tittade på den haha
Roppade in sambon till toalettet vissade honom ja där stod han och bara tittade på slemmisen och bara tittade och tittade och jag hade ingen kontakt alls med honom
Plötsligt ringer han sin mamma och bara jag tror att Carina ska åka in till förlossningen idag.
Visst Visst jag sparng upp och ner för 5 våningar städade drack hallonbladsthe jorde allt hade sex ocskå haha men nopp ingen kille tittade ut utan 10 dagar efter med kejsarsnitt planerad.
Men ååååh jag vill också ha drömmar hahahaha men varje gång jag går upp för att kissa det första jag tänker på är fostervatten shit tänk om den skulle komma då man ''kissar'' hahaha och inga värkar alls.
Men åååh idag är det BARA 7 dagar tills vi kanske kanske kanske får träffa bår bebis på riktigt !!!!!!

När min slempropp gick med första sonen så kom det som gele för mig också, mest genomskinligt med även lite grönt i (har jag för mig), kom inte så mkt som det kom för dig men det var så att man reagerade och tyckte -Vad i h-vete är det där? hahaha...
Sen 7 dagar senare gick vattnet :)
Så hoppas på något liknande denna gång, så man får en liten "förvarning" om att det är på g.
Jag avundas dig som snart har din bebis i famnen!!!