December Bebis 2010 :)
Lullos haha
Vill helst ha bebisen om två veckor precis som med storebror, det var kanon! :D
God morgon!
Om 4 dagar så flyttar vi till huset och jag måste packa ner allting själv för maken jobbar hela helgen!
Skit drygt när man knappt orkar röra sig!
Men men...
En fråga till alla mammor här inne, hur engagerade är era män i graviditeterna?
Typ, frågar dom en massa saker, följer med till BM, köper grejer etc etc?
Alltså min kropp håller på att ge upp tror jag.
Jag har nu varit förkyld i över 2 månader (blir varken bättre eller sämre), har nu fått ögoninflammation på båda ögonen, någon skum infektion i tummen, mitt tandkött BAKOM framtänderna (alltså i gommen) har svullnat upp så det gör nå fruktansvärt ont!, och nu har jag även fått någon skum infektion i ett gammalt ärr på hakan så hela hakan är svullen och öm, det värker i musklerna i underarmarna och i hela låren, jag har börjat lagt på mig massa vatten!!! Och sen så har jag en mensvärk som sitter både i rygg och mage som gör att jag knappt kan gå längre, måste sätta mig ner hela tiden...
Tror kroppen dör nu... :/
Enligt forskning som jag har hört så brukar bebisens storlek hänga ihop med hur stor mamman var när hon föddes.
För mig stämde det bra. Jag vägde ca 3,1 kg och Viktor vägde ca 3,3 kg
Hej!
Nu har vi ÄNTLIGEN börjat komma i ordning i huset. Har kämpat på med magen i vädret och det har varit allt utom roligt!
Men idag har jag kunnat tagit det lite lugnare.
Fick en rosa flytning i dag när jag var på toaletten, jag hade aldrig så med Viktor men vet att ni andra har skrivit om det några gånger. Så vad kan det vara?