December Bebis 2010 :)
Vi ska faktiskt till BVC på HLR på onsdag...bra att de har såna grejer!
Ikväll somnade Nemi snabbt igen...hmmm....tillfälligt ele inte?
Imorgon ska mormor passa henne på fm medan jag är hos frissan!!
Vi ska faktiskt till BVC på HLR på onsdag...bra att de har såna grejer!
Ikväll somnade Nemi snabbt igen...hmmm....tillfälligt ele inte?
Imorgon ska mormor passa henne på fm medan jag är hos frissan!!
Jag var 21 när jag fick min första dotter, 23 när sonen kom & 25 när lillan kom!
Vår lilla fis sover inte bra på nätterna längre....vet inte vad det är, hon vaknar & illskriker, men är inte vaken känns det som, kommer inte till ro & fortsätter vakna & skrika flera gånger om.
Mörkrädd? Nattskräck? Ont?
Hon har inte riktigt varit sej själv på 3 veckor
Ska till BVC imorgon & hoppas verkligen på råd.
Igår testade vi att hon fick sova själv i vårt sovrum för vi tycker att när vi går & lägger oss så börjar hon sova ororligt, men hon gjorde likadant igår fast började lite senare än när vi sover där.
Nån som har tips ele varit med om samma?
Nu är det iaf lätt att söva henne på kvällarna igen om vi har tv:n igång. Alltid nått!

Nemi går juh inte själv
men med hjälp & längs med saker...stått några gånger helt själv snuttan...
Alla barn är olika tänk på det!! Ni kommer sakna när de var stilla sen ![]()
Här har nätterna & kvällarna blivit lite bättre men hon vaknar fortf ofta på nätterna, vi har tom börjat kunna söva henne i sin säng lugnt & stilla, tar lite tid men det går med lite tålamod.
BVC sa att nätterna kan bero på mycket drömmar just nu, har även läst om separationsångesten, varje gång hon vaknar är för att kolla att vi är kvar...vi få stå ut ett tag till...
Hon väger numera 8660g & 71,5 lång. Klarade det där testet på mattan galant & bvc Annika tyckte hon var väldigt stadig
Skönt att se att det går framåt för henne trots lite mycket kinkighet nu säkert pga sömnen.
De är kanon de åkpåsarna ovan!
Tänker på dej MOMA!!!
Nu har sjukstugan börjar här hemma...snoret rinner & det hostas lite på 2 av 3 barn, 3 av 3 är hesa, 3 av 3 är gnälliga!! Mmm, härlig helg!!
Dessutom är jag helt dödstrött idag! Hoppas på sömnbrist & INTE förkylning!!
Vi var på HLR igår, mycket bra rekommendera det om det finns hos er för jag känner mej lite säkrare om olyckan skulle vara framme!!
snart är det sängen, väldigt snart!!!